Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
ak76: vet inte om den här länken går direkt, men på Din sko finns två par, ett par låga:
www.dinsko.se/o.o.i.s/898.htm
och ett par med hög klack:
www.dinsko.se/o.o.i.s/898.htm
Nähä, det funkar inte. Men du kan välja brun färg och damsko på första sidan så dyker skorna upp där sedan!
De här är också fina:
www.wedins.com/system/search/product.asp
Det finns snygga på Nilson också:
www.nilson.com/html/shell_content.html
Oh vad snälla ni är! Hade ingen aning att det fanns så mycket info utan att behöva springa i affärer! Mycket skönare här framför datorn med kaffet i handen
Nu ska jag kika ordentligt!
Kram,
ak76: visst är det skönt med internet ibland... Bara liiite frustrerande att t.ex. Nilson inte finns i min stad. Inte heller Skopunkten där jag hittat ett par som jag gärna vill prova:
www.skopunkten.se/o.o.i.s&page=1&show_detail=yes&art_nr=201922&lang=se Såg dem i Amelia Brud&bröllop, himla bra pris också, och utan klackar - perfekt för mig!
Okt2006,
Ja, jag vet vad du menar :) Bor på landet med ganska långt till affärer...Jag är sugen på en riktigt fin festsko! Är kort i rocken, så jag vill gärna ha lite klack. Tyvärr verkar det som alla brudskor är i vitt (ja, jag vet att det liksom är den färgen som de flesta gifter sig i, men nu pratar ju alla om hur modernt det är med "färg" på allt - men ett par festskor i brunt har jag då inte hittat någonstans!)
Ja, ja, som tur är så är det ju ett tag kvar.... :)
Okt2006,
Glömde ju säga; jätte söta skor!!
ak76: tack! återstår bara att se om de passar, när jag nu kommer i närheten av Skopunkten nästa gång... Jag tror inte det behöver vara så svårt att hitta bruna festskor, lycka till nästa gång du kommer in till "stan"!
ak76
Nixa säljer ju skor och dom kan man få färgade i en väldig massa färger, säkert oxå brunt... fast det kostar väl en slant.