• okt2006

Oktober 2006 - tråd 3

Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3
  • okt2006

Nähä, det funkar inte. Men du kan välja brun färg och damsko på första sidan så dyker skorna upp där sedan!

• ak76

Oh vad snälla ni är! Hade ingen aning att det fanns så mycket info utan att behöva springa i affärer! Mycket skönare här framför datorn med kaffet i handen

Nu ska jag kika ordentligt!

Kram,

• okt2006

ak76: visst är det skönt med internet ibland... Bara liiite frustrerande att t.ex. Nilson inte finns i min stad. Inte heller Skopunkten där jag hittat ett par som jag gärna vill prova:
    www.skopunkten.se/o.o.i.s&page=1&show_detail=yes&art_nr=201922&lang=se Såg dem i Amelia Brud&bröllop, himla bra pris också, och utan klackar - perfekt för mig!

• ak76

Okt2006,

Ja, jag vet vad du menar :) Bor på landet med ganska långt till affärer...Jag är sugen på en riktigt fin festsko! Är kort i rocken, så jag vill gärna ha lite klack. Tyvärr verkar det som alla brudskor är i vitt (ja, jag vet att det liksom är den färgen som de flesta gifter sig i, men nu pratar ju alla om hur modernt det är med "färg" på allt - men ett par festskor i brunt har jag då inte hittat någonstans!)

Ja, ja, som tur är så är det ju ett tag kvar.... :)

• ak76

Okt2006,

Glömde ju säga; jätte söta skor!!

• okt2006

ak76: tack! återstår bara att se om de passar, när jag nu kommer i närheten av Skopunkten nästa gång... Jag tror inte det behöver vara så svårt att hitta bruna festskor, lycka till nästa gång du kommer in till "stan"!

• svarta

ak76

Nixa säljer ju skor och dom kan man få färgade i en väldig massa färger, säkert oxå brunt... fast det kostar väl en slant.

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3