Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Tack för era svar på min fråga angående tid!!
Hej! Jag vill vara med! Gifter mig 7/10 i Stockholm. Sitter och planerar för fullt och försöker få sambon att intrssera sig...
När ska ni skicka ut inbjudningskorten?
storasystern : vi planerar att skicka ut korten i maj-juni ngn gång tror jag.. så i huvudet planeras det för fullt hur korten ska se ut osv... =) hur tänker du själv? när ska du skicka ut? *harkel* förlåt, menar ni...
Caprea,
Jag (inte "vi" *fniss*) har tänkt att skicka ut inbjudningarna i mitten-slutet av juni. Innan folk går på semester, men inte allt för långt i förväg. Jag är inblandad i en annan fest (födelsedagsfest) i mitten av juni, och jag vill inte att inbjudningarna ska blandas ihop.
Jag planerar för full, och varje gång jag har kommit på en ny snilleblixt om hur inbjudningarna ska se ut (händer en gång i veckan eller så) så meddelar jag fästmannen som säger "jaha" och ser lite plågad ut... Jag tror att jag måste köpa papper och gå hem och prova! :)
Vad har ni andra för färgtema? Höstigt? Vi har mörkrött just nu. Jag funderar på att lägga till limegrönt också för att det inte ska bli så juligt... Åh denna beslutsångest!!!
Storasyster: Nu finns du med på "listan" också!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI
21 okt - Anna25, Zemiramis
28 okt - aircondition, KicksGirl, Ior1, Agouza
2007
7 okt - höst brud 07
Vi kommer att ha färgtema vitt/guld/brons och därtill en hel del löv! Löv på trycksaker, i bordsdekorationen, kanske i buketten osv.
Vi tänker också skicka våra inbjudningar i juni, men förmodligen i början på juni.
Vi kommer ha färgtema gammelrosa och grått. Min klänning kommer vara grå så vi tror det blir fint. Låter bra att skicka ut inbjudningskort i juni, det är väl det vi tänkt också.
hallå höstbrudar!
weddingphoto.webhop.net/
Om ni inte redan gjort det, kolla in Fredrik Grähs foton från höstbröllopet mellan Emile och Tobias, bläddra längst till höger...
hoppasan där slant fingret, så himla läckert med alla löven... å en underbar höstbukett.. är lite avis på er!
Men vår är ju fint det med...
Jga har sett bilderna förr men ÅH vad underbara de är! Jag längtar! Gillar framförallt de när hon står med ryggen mot kameran och tittar ut över de gula träden. Är det blomblad de slänger på sista bilden tro?
åh.. jag har varit o provat klänning idag.. beslutsångest... bläää