Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Elemmire: Grattis! Va kul!!! Vad ingår i hans utstyrsel då?
Elemmire
Gratttis! Det är ju alltid kul att vinna, men till sånna här arrangemang särskillt...
Grebera? Gerbera är bra... Får väl höra med floristen. Dom lär väl ha en del tips, kan jag tro.
okt2006-
Ingår hela utstyrseln. Var från Masterhand, kan se kläderna på www.masterhand.com ,så nu behöver han bara skor, manchettknappar, kalsonger och strumpor så är han färdig. Lite lättare med hans underkläder , inget som syns igenom som det kan göra när man har en vit klänning. Vad ska era män ha på fötterna? Han gillar inte de lackade svarta skorna som modellen till kläderna hade på sig på mässan.
Elemmire: lackskor kan bli lite mycket, det tycker jag också. Min blivande ska ha ett par fina svarta skinnskor, med bra sula som man inte får ont av efter ett par timmar!
svarta: jag kanske har fel om dahlian, det är möjligt att den går att beställa även i oktober. Men i höstas skulle min sambo köpa en bukett till mig på vår förlovningsdag (10 okt) och frågade efter dahlior, men det var för sent för dem så floristen. Är man ute i god tid så är det möjligt att de går att beställa.
Elemmire, Grattis, vilken kul och förträffligt bra vinst!!!! - och mycket vacker kyrka!
på www.wapno.se, kan man se Wapnö Slott och där vi ska vara.... :)
Wapnö slott ser underbart ut, ak76!
okt2006,
Tack *ler*, vi är jätte nöjda! Nu på fredag ska vi dit och välja meny, välja vigselrum och festrum :), och så kommer fotografen dit och pratar om vår fotografering! Kan knappt bärga mig!!!
ak76: åh, det låter underbart! Skönt att vara ute i god tid också! Ta mycket bilder!
Akt76; Det ser ju väldigt trevligt ut! Vart ligger detta?
Visst var det någon mer här som skulle vara på Ängby Slott?
Hej o Godmorgon!
Wapnö slott ligger ca 5 km utanför Halmstad! Tyvärr har de inga riktiga "kanonbilder" på sin hemsida, som gör slottet rättvisa, men man kan klicka lite på de olika alternativen (typ konferens) så ser man lite mer...
Någon som vet var man kan hitta chokladbruna skor??? Har varit runt i hur många skoaffärer som helst, men det finns inga finskor alls i den färgen. Har inte hittat något på nätet heller....