Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Hej!
Visst är det fina bilder som Fredrik har tagit. Vi har bokat honom som fotograf hela dagen. Hoppas hoppas att det blir oktober snart :)
nejnejnej! hoppas inte för mycket än, jag måste bli klar med all planering först ;)
Caprea!!
Jag ska bara hoppas lite lagom för jag har också en hel del kvar att göra :)
okt2006: Vilket bra datum ;)
Vi har bokat kyrkan till 14.00, detta pga av att de bröllop jag varit på som varit 16.00 blir lite stressade med all mat och så, de går i ett kör.
Våra inbjudningar skickar vi nog ut i mitten av maj, annars blir det mitt i semestern för en del och då glöms det ju bort lite när man får en inbjudning.
Tårtan ska min svägerska göra, hon är kock och gör så underbart goda moussetårtor. Jag har lite önskemål, men dekorera och sånt får hon överraska mig med :D
Det var verkligen fina bilder Fredrik har tagit.
Vi letar fortfarande fotograf, har en vän som är bjuden till bröllopet som är fotograf, har tänkt att fråga honom, men är osäker då ag inte vet om han fotograferat bröllop innan..
Men fråga kan man ju alltid :)
Oj, vad vi är många den 7/10! Kul! Någon mer i Stockholm? Vi får se till att byta bilder efteråt så man får se hur det gick för alla! :)
Zemiramis, fint med grå klänning! Jag ska ha en vit med röda detaljer tänkte jag. Ska prova klänning på lördag! Ska bli jättespännande!
Skönt att höra att det är fler som skickar inbjudningar i juni! Jag trodde att jag var ute i lite väl god tid... I etikettböcker och tidningar rekommenderar de 6-8 veckor, men det känns väldigt snålt!
Hej. Behöver tips på hur man syr rispåsar, för någon som inte kan sy. Verkar bara vara raka sömmar så tror att jag klarar det. Hur ska ni andra göra? Tänkte först på rosblad, men om det regnar och blåser är nog ris lättare
Elemmire
Vi tänkte nog beställa små organza-påsar på e-bay. Det kostar inte så många kronor, finns i många olika färger och storlekar, men framför allt sparar det en väldig massa jobb.
Ak76
Har du sett dom väldigt söta bruna pumpsen på ellos.se?
Svarta,
Oh! Ja, de var himla söta!! Hade nog iofs tänkt mig lite mer fest liksom, typ partyline.dk (de mörkbruna med matchande väska).
Sedan, när jag funderade över om jag kanske skulle ha mörkt röda rosor i brudbuketten, så började jag fundera över om man kanske då skulle ha röda skor????????? Eller? *kan man?*