Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
du är vääääldigt välkommen brud0606!!! Hoppas du ska trivas här i oktobergänget :)
Det tackar jag för. Hur långt har ni kommit med er planering då?
okt2006: Tack så jättemycket! Jag blev kär i dem vid första ögonkastet. De andra vårskorna var inte meningen, men så provade jag dem också och så fort jag satte dem på foten..det var kärlek vid första ögonkastet ;)
Har sett alltfler guldskor faktiskt, det är nog bara att spana runt så hittar du ett par snygga skor :)
Svarta!
Jag ringde dem och fick tag i den svenska säljaren som säljer vidare till svenska återförsäljare. Frågade vilken som låg närmast min bostadsort! De var mycket hjälpsamma!
Kram,
Klart man kan ha röda skor. Det blir ju ursnyggt om man har vit klänning och röda skor .
Jag ska ha grå klänning och svarta snörkängor
Guldskor lät också jättefint!
Eftersom jag är lite lätt förvirrad ibland så kanske jag redan har ställt denna fråga, och du får ni väl strunta i mig ;)
Vi gifter oss den 28 oktober Kl. 14.30 och ska fotografera oss efteråt. Nu har jag börjat fundera på hur mörkt det egentligen är då, vi ska ju ställa om klockan på natten där mellan den 28 och 29, så på em där är det ju fortfarande sommar tid. Kan det vara som det är nu ungefär när klockan är 16.00. är det fler av er "sena" oktober brudar som ska fota er ute efter vigseln.
Den tidigare vigseltiden vi kan få är Kl. 13.00 och det känns osm om det är lite tidigt.
Ak76
Det måste jag göra!
Idag fick jag mail om att min klänning som jag köpt på e-bay har skickats. Det är verkligen spännande. Snart är det ju på riktigt...
IOR1
Vi har samma bekymmer som ni. Vi gifter oss 14/10 kl 15.00. Vi vill fotograferas efteråt och utomhus. Fotografen är inte jätte-pigg på det. Han säger att det kommer vara svårt med ljuset. Andra jag har pratat med säger att det inte ska vara några problem... Kanske finns det någonstans inomhus ni kan ha som back-up om det inte skulle fungera? Vi håller som bäst på och söker denna reserv... Inte så lätt... Vart gifter ni er?
Svarta!
Vår fotograf hara bara sagt att ju tidigare desto bättre nu när vi har börjat att fundera, men innan det sa han ingenting om tiden. Ja vi får se, måste nog också ha ett backup ställe inomhus, både för ljusets skull och ev regn
Vi gifter oss i Vaxholm 3 mil från Stockholm. Var ska ni gifta er??
IOR1
Vi gifter oss i Bromma, väster om Stockholm... Vaxholm är fint. Var ska ni ha festen?