• okt2006

Oktober 2006 - tråd 3

Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3
  • aircondition

Hur kul som helst att planera bröllop! Jag planerar i huvudet några gånger varje dag!

• woman

Jag planerar i huvudet mest hela tiden känns det som. Får inte så mycket pluggande (eller annat för den delen) gjort som jag borde! Har tenta om två veckor...

• caprea

hej hej.. va skönt med alla lugnande inlägg ang. höstlöven... det är ju som sagt pga av alla vackra färger man vill gifta sig i oktober =)

vi har inte kommit speciellt långt i planeringen... prel.bokat kyrka, boka festlokal imorrn, tärnor, värdpar, hur vi ska ha middagen men inte klart med huvudmenyn, sminkös, antal gäster, brudnäbb... sååå ganska mycket som ej är klart men jag håller med förgående talare - planerar i huvudet heela tiden och tänker.. inatt hade dock värsta mardrömmen! kl va 14:00 och jag hade inte sminkat mig, klänningen var inte färdigsydd, förrätten blev korv med bröd.. fy de va helt hemskt! så vi ska veerkligen komma igång med planering!
    har lite funderingar runt färgtema... plommonlila, apelsingult och ljusgrönt/beige... ?? va tycker ni och vad har ni?!?

• Storasystern

Inte bara jag som planerar bröllop i huvudet dagarna i ända alltså... Borde kanske jobba ibland också... :) Men det är så mycket roligare med bröllopsfunderingar!

Sitter och spanar in frisyrer och blommor. Hur kul som helst!

Caprea, jag vet precis hur du känner dig. Jag ska sy min klänning själv och förra veckan (7 månader innan!) drömde jag att det var bröllopsdagen och min klänning var inte ens halvfärdig... Ångest!
    Kanske dags att börja med sömnaden nu...

• Storasystern

Caprea, coolt färgtema! Kul med lite udda färgkombinationer! Verkligen!

Vi ska nog (om inte mannen protesterar allt för mycket) Ha mörkrött, limegrönt och silver. Mmm, funderar på trycksaker också. Kul!

• svarta

Caprea

Det låter väl jätte-fint... Vi funderar på lila, gul/orange och mörkt rött. Än finns det tid att fundera lite till.

• Fru Kroon

Hej på er oktober brudar, hoppas att allt är bra!!!

När tänker ni boka eventuellt hotellrum för bröllopsnatten. Vi gifter oss den 28/10 och ska bo någonstans i Stockholm. Men när är det dags att boka tro??

• Carolineb

Hej alla oktoberbrudar!!!
    Vad kul, jag har missat den här tråden! Vi ska gifta oss den 21 oktober, läääängtar så! Va kul och få lite tips och råd från andra höstbrudar där ute!!

• Carolineb

Hej IOR!

Jag skulle nog boka om jag var dig! Det är säkerligen ingen panik, men det kan fyllas på rätt snabbt här uppe i huvudstaden! Tänka alla teaterresor från hela landet som har högsäsongi oktober! Sen är det skönt att det gjort också juh!! :)

• Carolineb

ingen mer oktoberbrud på besök idag?

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 3