Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Plockar med listan från förra tråden!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta
21 okt - Anna25
28 okt - aircondition, KicksGirl, Ior1, Agouza
2007
7 okt - höst brud 07
Tur att nå´n kan det här med trådstart och så. Jag känner mig helrökt...
Men jag finns med, lämnar inget åt slumpen!
Det är ju superenkelt, "nytt inlägg" precis ovanför "Mina favoriter"!
Hoppas bara alla hittar hit nu, men det ska väl inte vara några problem?
Nämen är det redan dags för en ny tråd, kändes som igår som den andra startade.
Jamen det klart jag kan göra ett nytt inlägg! Men trådstart...?
Trådstart (när du startar upp en helt ny tråd) kallas av nån anledning "nytt inlägg" och finns som sagt ovanför "mina favoriter"...
Antar att fd oktoberbrudar också får hänga i tråden...
Åhhhhh, jag tror jag blir tokig! Jag kan inte bestämma mig för klänning! Jag hittar hela tiden nya, sååå fina som jag blir helt såld på! Någon här på BT länkade och jag dit förstås. Och... där... var den (igen!). Som tur är var det nätbutik, och det har jag bestämt att jag inte ska köpa klänning på. Men, men det slutar väl med att jag ändrar mig. Klänningarna jag tittar efter har samma upplägg...typ. Överdel och kjol. Så där är jag i a f konsekvent...
Fler som velar? Och vad gör ni annars? Hur går det med planeringen?
Aircondition:
Jag skulle ha en superenkel klänning. Helt slät, inga broderier eller pärlor, inget släp, absolut inte axelbandslöst eller snörning i ryggen... Nu tittar jag på just dessa klänningar och tänker att kanske ändå... Mina premisser är helt plötsligt inte alls klara och tydliga. Jag har ingen aning vad jag vill längre. Läste i en amerikansk bröllopstidning att deras enda tips när man skulle välja klänning var "keep an open mind". Får nog pillra mig iväg till brudbutiken och börja prova.
svarta: Jamen det får nog blir så! Bara börja prova! Men nu när man sett så många som man vill ha... och så har dom inga liknande där man är?! Hua, vad jag skulle bli besviken. Var precis inne på Ideskrädderiet. Himmel, vilka snygga klänningar! Försöker tänka mig in i klänningen...
Hej,hej
Oktoberbrud, gifter mig 14 oktober! Bara hoppas att vädret ska bli lika fint som förra året! Planerna tuffar på, ska på bröllopsmässa på lördag (jippi!) sen får jag ut i klänning jungeln och leta.