Oktober 2006 - tråd 3
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Startar en ny tråd för alla oktober 2006-brudar! Välkomna!
Okt2006
Det var inte dom jag tänkte på, men 36 är alltid svårt att få tag på tycker jag... Jag frågade i en skobutik en gång och dom sa att dom tar in skor efter någon slags normalkurva. Tydligen ska inte 36 vara vanligt och därför tar dom in få i den storleken, lika få som storlek 40. Vi får växa till oss lite
Hej svej !
Har nog missat denna tråden ..
Lägger til mig den 7/10.
Snart bara 6 månader kvar . . . lääängtar !!!
Hur går det för er ?
Hur långt har ni kommit ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrud: Ängla (april, fd 14 oktober)
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, felicia6, Afrodite_06
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2007
7 okt - höst brud 07
svarta: det stämmer, jag har också frågat i en skoaffär och de tar tydligen in "set" om 8 par och då ingår det bara ett par i strl 36...
Välkommen Afrodite_06!
Åh, vad det går dåligt med klänningsletandet! Hittar inte det jag tänkt! För att inte tala om skor! Men fy 17 vad jag låter negativ! Så farligt är det faktiskt inte. Helgen efter påsk blir det heldag med letande efter både det ena och det andra. Då blir det nagelförlängning och ev. en massage också.
Skor i 36 pratas det om här. Har samma "problem", vissa skor behöver jag tom 35. DÅ är det bekymmer.
jag har faktiskt beställt ett par skor... fast om de passar är juh en annan sak =/ får se.. lite sugen på att kanske ha gröna skor, beror på om vi kommer ha grönt i färgtemat, som för övrigt är såååå svårt!!! vilket tema har ni?
kom ju på att jag kan länka skorna jag beställt! passar de inte till klänningen så har jag dem i sommar istället, kostar bara 139kr =) www.laredoute.se/images/products/g/ik816b11g.jpg
de gröna vet jag inte ens vilket märke det är?! hjälp, med på reklamen för fest & bröllopsmässan som va i gbg i feb. om ni har första nr av amelia brud och bröllop så är det på s.75. Tack!
Jättesöta skor caprea!! Du tror inte det blir kallt? Visserligen är man väl mest inomhus...
nja.. näe.. de tror jag nog faktiskt inte =) isf blir det att härda! jag kommer nog bara inskaffa en sjal att ha om axlarna oxå... ska du ha något mer rejält?
Min mamma ska hjälpa mig att sy en cape, om jag inte hittar en begagnad. Det beror kanske på hur man har planerat dagen, vi vill fota oss utomhus (om det inte regnar) och sen blir det väl kramkalas på kyrkbacken också. Jag tror det kan bli kallt om armarna. Jag har tänkt mig en cape som går ungefär till armbågarna.
Är det fler okotber brudar än jag som inte planerar så mycket just nu. jag känner mig lite loj, kommer inte riktigt på vad som bör göras, förutom att vi ska fortsätta att pyssla med injudningarna. Får väl panik i slutet istället. Det här är i varje fall klart
Datum,tid,kyrka,präst,festlokal,catering (ej menyn ännu), solist i kyrkan, säckpipa i kyrkan, bröllopsnatten,brudfölje, papper mm till injudningar och div program är inhandlat, frisör & make till mig och mina tärnor, fotograf jag tror att jag fick med allt.