-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden 9 september 2006, var är ni?
-
Meddelande borttaget
-
Welma: Jag håller med dig!!
Vi tänkte sätta den 1/6-06 så man slipper hålla på med massa bokningar under semestern
... Imorgon ska jag på Bröllopsmässa här i Malmö - ska bli riiiktigt kul!!
HUr går det för er andra med planeringen?
-
Vi åker till mina föräldrar i helgen. Då ska sambon ta "ett snack" med min pappa, dvs be om min hand, *hihi*. Det är mest på skoj, fast lite allvar också, att det s.a.s ska gå rätt till. (Skulle dock bli MYCKET förvånad om pappa säger nej, han stendiggar min sambo!)
Har era blivande anhållit om er hand hos era fäder?? -
Meddelande borttaget
-
Kardemumman: Tyvärr har jag ej haft så bra relation och kontakt med min far de senaste 5 åren, så min blivande löste det genom att be min mor om min hand istället.
Han åkte och frågade henne två dagar innan han friade till mig.
Egentligen är vi inte så traditionella man han kände att ha ville göra det iallafall. Mamma tyckte det var underbart!
Welma: Vårat O.S.A blir nog den 1 juli, själv då?
Vi har diskuterat detta fram och åter... så det slutade med detta datum.
-
Hej allihop! Nu har jag hittat hit! Jag gifter mig den 2 september i Dalby, skåne. Fler som gifter sig den dagen?
Kram -
Septemberbrud här oxå! Va bara tvungen att dela med mig när jag läste om andra som ska be svärfar om "lov".. Min pappa har sagt till min blivande att ångerveckan är slut och bytesrätt finns inte.... Han diggar min blivande:)
-
Meddelande borttaget
-
Welma: Ditt inlägg var absolut inte långt. Skriv av dig ordentligt, vi lyssnar!!!
Vi här inne tröttnar inte på bröllopsprat, sitter ju i samma sits och tycker bara att det är härligt!
Förstår vad du menar, men man kanske får välja vilka man bollar idéer med. Vissa tröttnar ju och fattar inte vad det handlar om.
Jag skulle aldrig lyckas lägga locket på en hel månad... attans vad trist! Denna underbara planeringstid upplever man ju bara en gång och jag ser det som en del av bröllopet. Försök och njuta av tiden iallafall!!!
-
Meddelande borttaget