-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden 9 september 2006, var är ni?
-
Här kommer ytterligare en med 9:e september som bröllopsdag!!
Ni verkar vara så långt på väg inför bröllopet! Jag har ännu inte börjat prova klänningar, men tänkte nog ta med bästa vännen nån helg framöver... 9:e september känns ännu rätt så avlägset, men jag inser att det kommer att gå rätt fort!
Vi bestämde iaf hur inbjudningar, kyrkoprogram och festprogrammen ska se ut igår! *nöjd* -
Meddelande borttaget
-
Halli hallå, här är en till som gifter sig den 9/9 2006. Åh, jag är så nöjd med datumet, ser så snyggt ut när man skriver det!
Har inte kommit så långt i detaljplaneringen men tänkter på bröllopet typ hela tiden. Svårt att veta vilken ände man ska börja ta tag i!
Kyrkan är dock bokad och prästen vi vill ha ska sambon ringa i veckan. Festlokal är väl nästa sak att lösa, sedan tror jag att det rullar på.
Har nästan bestämt mig för vinrött och creme som färgtema. Ev vinrött och blekgrönt. Vad har ni andra valt för färger? *nyfiken*
-
Såg förresten att det var två Örebro-brudar här inne! *vinkar till welma och Hon*. Vad kul! Jag bor iof i Stockholm men kommer att gifta mig utanför Askersund, det är ju nästgårds!
Då kanske ni kan tipsa om bra cateringföretag, blomsterbutiker, fotograf, skönhetsvård etc i Örebro?
-
VAd kul med fler 9/9 brudar!!! Åhh, det är hur lång tid som helst innan vi går nerför kyrkogången.. men guuud var jag längtar!!!!
-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Vi kommer att ha nougat/creme/brunt som tema (efter en viss övertalan av M2b gällande brunt tycker han nu att det är snyggt
)Ja, vi bröjar bli en del här nu.. Någon som tänkt på meny??
kram kram
-
Kul idé med listan, Welma!
Kan vi inte även lägga till vart någonstans vi gifter oss? Börjar med mig själv.
Hon
Kardemumman - Askersund
brud sept.06
Molle80
bridee
Welma
A&M
-
Jag fyller på med min ort....
Hon
Kardemumman - Askersund
brud sept.06 - Ingarö
Molle80
bridee
Welma
A&M
Jätte kul att vi börjar bli några stycken!!!