-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden 9 september 2006, var är ni?
-
Hej på er,
kul att alla är full fart med planerningen!!
Vi har bokat:
Kyrka
Festlokal
Transport- gästernas och våran
Hotell- gästernas och vårt
Solist
Fotograf
Catering
Bestämt musik och psalmer.
Designat inbjudningar, vigselprogram och festprogram och texten är klar för inbjudningarna och vogselprogrammet
Inhandlat papper och annat nödvändigt för dessa.
Pratat med prästen.
En hel del kvar att göra.... vi har börjat planera bröllopsresan och ringarna.
När skickar ni ut inbjudan? Vi har osa 9/6 2006.
//m -
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Welma: Jätte fin bukett, jag har tänkt mig något liknande modell fast helt i rött. Bernzons har en på hemsidan som har nummer 722 som jag tycker är otroligt vacker.
Jag har precis bestämt mig för att ge min blivande en secret box som morgongåva.
Vad kommer ni att ha för transport efter vigseln? Kommer ni att åka tillsammans med gästerna?
-
Meddelande borttaget
-
Brud sept 06: vi ska åka båt! Vi hyr en stor båt och skeppar först hela gänget till kyrkan, och sedan till festlokalen. Vi åker med på båten och minglar med champagne. I min drömvärld har vi också med en vokalgrupp som sjunger soft jazz ombord, undrar om det går att få till???
Ang bukett: jag har också kollat på 722, den är sååå vacker. Men jag vill ha hjärtan på tråd, så det blir nog liknande 655 fast med mörkröda rosor. Älskar bernzons bildgalleri - så mycekt vackert!! -
Kardemumman: Nr 655 var också kanon fin! Buketten känns lite "mjukare". Båten lät ju toppen, ngt band lär ni ju säkert kunna finna. Vi hade också tänkt oss båtfärd från början men fastnade sedan för en annan lokal och då gick det dessvärre inte. Men det är bra mysigt!!!
Welma: Vad kul att vi är inne på samma tanke.Jag har varit i kontakt med 3 olika fotografer med pris mellan 1500:- till 2900:-. Det lutar åt det dyrare alternativet då bilderna kändes mer genuina. De billigare fotar mestadels i studion medan den andre tar bilder antingen i ett hotellrum eller på en vacker herrgård. Fotograferna tyckte att jag skulle ta fotorna i maj. Innan jag fått några solränder.
Ska bara ut och shoppa upp mig på lite snygga underkläder. Ungefär 3-4 ombyten var att rekommendera. Blir både ngt i svart och ett set i vitt sedan hade de en slöja att låna. Lite smycken ska man väl också ta med. P.g.a att det blir morgongåvan så skulle jag också vilja ha med tiaran som jag ska bära på bröllopet. Oj, vad långt det blev... -
undrar bara när ni kommer att skicka ut era inbjudnings kort????
-
hej!
Vi har sagt att vi ska försöka få iväg dem innan påsk! Kanske är det lite tidigt, men hellre det är för sent. Man vill ju ändå att så många som möjligt ska kunna komma av de man bjudit!
Ngn annan?