• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden 9 september 2006, var är ni?
  • ~höstbrud~

Skickar ut mina så snart jag är klar.. om ca 1-2 veckor.
    Har många långväga gäster och vi har vårt osa 9 juni.
    Bröllop den 9 september.

• Meddelande borttaget
  • Molle80

Ska försöka köpa materialet till korten denna eller nästa vecka så man kan sätta i gång med embossing .. Känns som vi inte planerat så mycket de sista veckorna.. Vi var i o för sig och provsmakade tårta förra helgen och bestämde oss för smak och utseende !! Vi har beställt våra tårtor från www.ultimatecake.se .. Vi ska ha svart chokladbotten, vaniljstångsbotten och hallonfyllning. Vit sugarepaste med inbetsade hjärtan på 'mittenplanet' och med små vita prickar på de andra två planen .. Har också bokat fotograf och hade vår första "date" med honom förra veckan. Han är verkligen urgo' och kommer med en massa kanonidéer. Min sambo är en stooor fiskefantast och han tyckte att vi skulle ta några av fotona vid de små fiskehyddorna som finns nere i hamnen i Malmö.. De är i olika pastellfärger och i o med att hälften av våra kort ska vara S/V och hälften i Vändfärg trodde han att det kunde vara häftigt att ta några foton Vändfärg vid hyddorna för att få kontraster . Ska träffas för en andra date i juni...
    Har inte fått bekräftelse från kyrkan fast de lovade att skicka en sådan... för en månad sedan.. Kanske bör ringa och dubbelkolla (hat dock pratat med damen i fråga cirka 10 ggr redan..)

Jaja, hur går det för er andra??

• Meddelande borttaget
  • ~höstbrud~

Äntligen klar med de första inbjudningarna... de blir så fina

Känns så skönt att den bild man hade framför sig oxå blev fin i verkligheten!!

kram på er alla

//*lättad brud*

• Kardemumman

Höstbrud - hur ser dina inbjudningar ut? *nyfiken*

• ~höstbrud~

Kardemumman,

Mina inbjudningar är med mörkgrått och transparent papper. på framsidan har jag limmat fast spindellöv i vitt och orange och 'stängt' kortet med ett jutesnöre runt knutet..
    Svårt att fröklara men jag kan mejla dig bilder på mina inbjudningar om du vill.... har tyvärr inte möjlighet att lägga ut dem på webben...

• Kardemumman

Höstbrud - skicka gärna bilder på kardemumman@spray.se. Jag håller just nu på och designar våra och även om ni har helt andra färger är det kul med inspiration!

• ~höstbrud~

Kardemumman,

Du har mejl

• Bruden 06

Ett halvår kvar idag till den 9/9. Tiden går så fort!! *Panik*

Svar på tråden 9 september 2006, var är ni?