-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden 9 september 2006, var är ni?
-
Vi har satt osa 9 juni 2006.
-
Meddelande borttaget
-
Jag får förhoppningsvis vara med här, jag också, om vår vigselförrättare bara viger på lördagar - annars blir det dagen innan... ;)
-
Hej tjejer
jag hade precis tänkt fråga när man ska skicka inbjudningskorten, men det var visst fler som undrade
Snart Fru F
Vi ska göra efterrätten själv och det blir jordgubbsparfait, kan ju göras i god tid, bra vaför innan dagen D har man ju mycket annat att tänka på
-
Jag kanske ska fylla på listan också...:
Hon
Kardemumman - Askersund
brud sept.06 - Ingarö
Molle80 - Malmö
bridee
Welma - Örebro
A&M
Oskars fru - Umeå
september bride - Nässjö
septemberbrud-2006 - Falkenberg
~höstbrud~ - Vaxholm
MeiLi - Kalmar -
Hej alla!
Hur har ni det med klännnig? Är det fixat och klart? -
Inte jag - jag har inte ens kommit fram till vilken jag vill ha. :S
-
Min klänning beställdes redan i december och nu hänger den här i vår klädkammare!!
Den är så fiiin och passar perfekt! Men tänk på att beställa i god tid, det tog fyra månader för min att komma!! -
Till er som ej köpt klännign än kan jag rekomendera en tjej jag hittade i trådar här på BT, hon säljer nya klänningar inga kopior och jag fick en slöja med till klänningen oxå, jag mailade henne på bjurel9@hotmail.com kostade mindre än halva butikspriset :)
-
hur sent vågar man beställa sin klänning???
jag skulle vilja gå ner lite till i vikt så vill inte beställa än.... -
Septemberbride: Det beror nog lite på vad du ska ha.
Våra tärn klänningar tar ca. 3 månader, kommer i slutet av juli.
Min klänning tog detsamma så jag skulle nog inte våga vänta alltför länge. Sedan kanske det är några ändringar som behövs göras i sista minuten.
Nu är inbjudningarna näst intill klara och har börjat knåpa ihop festprogrammen. Kul men tids krävande!
-
Hoppar på här jag också...
Hon
Kardemumman - Askersund
brud sept.06 - Ingarö
Molle80 - Malmö
bridee
Welma - Örebro
A&M
Oskars fru - Umeå
september bride - Nässjö
~höstbrud~ - Vaxholm
MeiLi - Kalmar
Heda - Falun -
Har varit i brudbutiken i dag och beställt kläder!
Blir inte klänning, men ett par jättehäftiga brudbyxor med chifongsläp!
Ska dit om sex veckor för första provningen! Fem kilo att bli av me tills dess!! -
Hon
Kardemumman - Askersund
brud sept.06 - Ingarö
Molle80 - Malmö
bridee
Welma - Örebro
A&M
Oskars fru - Umeå
september bride - Nässjö
~höstbrud~ - Vaxholm
MeiLi - Kalmar
Bluewolfie - Malmö -
Fy va coolt att Johan Becker gifter sig samma dag! Vi ska ha hans låt Let me love you när vi går fram!!!
-
Jag har legat lågt ganska länge nu och hade lite tappat lusten att planera. Kändes ett tag som att allt stog stilla. Men nu är våren på ingång så jag ska ta tag i mig själv igen!
Har försökt få tag i den präst som vi vill ha i flera månader nu utan att lyckas. Vet inte vad vi ska göra...
Kollade tärnklänningar i helgen men det är svårt att hitta det som vi vill ha, så det blir nog till att försöka hitta tyg istället och sy någonting.
Pga problem med min m2b lön så har vi fått "nalla" på bröllopskontot, känns inte så kul. Men däremot så har vi deklarerat och hoppas på att de pengarna ska komma till midsommar så vi kan lägga till dem. Skulle kännas mycket bra!
Annars händer inte mycket, mannen ska göra inbjudningskorten men ligger nu i influensan så jag får vänta några dagar till =0)
-
Bluewolfie : Vart ska du gifta dig i Malmö ? Vart ska ni ha festen ?
Lite kul med en till från Malmö .. -
Molle80: Vigseln kommer äga rum i Fyledalen utanför Tomelilla, festen ska vi ha vid vår sommarstuga utanför Sjöbo!
Ska beställa material till bjudningskorten på Panduro i dag!