• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden 9 september 2006, var är ni?
  • sposa

Oj... ämm... Gästlista klar. Kyrka,festlokal,fotograf bokad. Präst ska jag ringa på fredag. Inbjudningar på gång. Tror jag har bestämt brudklänning...
    Har liksom bara ingen struktur på det riktigt... :) Jag blev friad till på julafton, och 9/9 kändes rätt då vi firar 7 år då, så jag har liksom bara fått acceptera att jag bara skulle ha 8 månader på mig att planera ett helt bröllop...

• september bride

jag tror att du kommer att hinna så stressa inte allt för mycket...
    Planeringen är ju halva nöjet,,,så njut av det..

• Meddelande borttaget
  • septemberbrud-2006

Sposa;
    stressa ner :), min man friade den 10/12, så du är inte ensam om att ha lite mindre tid.
    Bli inte alltför stressad av alla brudar som planerar 1-2 år i förväg. Det viktigaste är ju att få kyrka, lokal o catering bokad bara - och det var väl klart va?

Själv har vi inte ens skrivit gästlista, eller spikat meny och transport. MEN jag betalade i alla fall handpenning på en klänning igår och det känns skönt! Börjar snart ett nytt krävande jobb och då vill jag inte ha klänningspanik att tänka på :)

Men det gäller att simma lite lugnt emellanåt och inte bara fokusera på bröllopet. Då finns ju oxå risken att det inte inte längre är kul utan bara betungande? eller är det bara jag som tycker så? Jag menar vi är perfektionister båda två och tids nog kommer vi att planera sönder vårt bröllop ändå

• septemberbrud-2006

O budgeten vågar vi inte ens tänka på

Utan att vi räknat med bröllopsresan misstänker vi att vi landar i runda slängar på typ 90.000 :( (vi kommer att ha runt 100 gäster). Hur ser den ut för er andra??

• Meddelande borttaget
  • septemberbrud-2006

Haha, ja jag misstänker att det kan vara precis samma sak här! Det hade varit en hel del gnällande bland mannens vänner om bröllopet hade varit samma dag som en VM- fotbollsmatch...

• Meddelande borttaget
  • sposa

septemberbrud2006;

Jo, nu har jag lugnat ner mig lite, mycket tack vare diskussioner härinne. Men catering har jag inte fixat än... ska försöka få det fixat runt påsk. För sent?

ha det bra!

Svar på tråden 9 september 2006, var är ni?