-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden 9 september 2006, var är ni?
-
Hon - Örebro
Kardemumman - Askersund
brud sept.06 - Ingarö
Molle80 - Malmö
bridee
Welma - Örebro
A&M
Oskars fru - Umeå
september bride - Nässjö -
en fråga bara....
sköter fizzan sminkning oxå???? -
frizzan menar jag
-
september bride: Frizzan kan säkert fixa maken också. Många frizzor går kurs för att lära sig brudsminkning (som är ganska lätt faktiskt) - om inte kan de säkert rekommendera en bra make up artist
-
Hej alla semptemberbrudar, här kommer en till :)
fyller på listan;
Hon
Kardemumman - Askersund
brud sept.06 - Ingarö
Molle80 - Malmö
bridee
Welma - Örebro
A&M
Oskars fru - Umeå
september bride - Nässjö
septemberbrud-2006 - Falkenberg -
Meddelande borttaget
-
Hej alla september brudar! Jag också! Jag och min blivande man (låter häftigt) gifter oss i Vickleby på Öland den 9/9. Kyrka bokat och på lördag tar vi en tur på Öland för att kolla var vi kan ha middag och fest. Lycka till alla med planeringen!
-
Guuud! Vi börjar bli många!! Så skojsigt!! Försöker hitta en lämplig lokal till festen (börjar tveka om lokalen vi titta på - dyyyyr!!) .. Men det är banne mig inte så lätt
.. På lördag ska jag iallafall beställa klänningen!! Wiiieeeee!!
-
Kul att ha ngra att bolla ideer och planer med!
Welma - vilken fin klänning! vad kostar den? var köper du den?
sen funderar vi, eller mest jag o mina tärnor för att vara ärlig på färgtemat- blommor och tärnklänningar och jag vet varken ut eller in just nu. Jag vill nog egentligen ha vårgrönt och vitt (typ vita kallor) men det känns just så vårgrönt... borde man ha mer åt höstfärger? är rädd att det blir för färgstarkt? (jag är ganska enkel i min stil) hjälp vad svårt!
Hur gör ni andra med färger o blommor?
-
septemberbrud 2006: Jag håller med dig, dte är svårt med val av färg på tärnklänning...
Jag ville så gärna att tärnan (ska endast ha en) skulle ha brunt men vi var ute och provade och:tyvärr, hon passade inte alls i brunt. Man riktigt såg på henne att 'uups, detta klädde inte jag i'
... Min bukett kommer att vara kompakt, bullig - helt i vitt med enbart hortensia och någon stor vit ros inbunden... HAr ett antal kompisar som är florister och jag jobbar själv i den branschen så det var inget svårt val (mitt absolut enklaste val faktiskt..
)
Har ni tänkt något på vad ni vill ha i era buketter och hur de ska se ut??