• insideharmony

Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???

Hej hej! Tänkte göra egne både inbjudningskort å tack kort osv till vårt medeltids bröllop. Men ja har idee torka...! Nån som har några bra förslag, vill ju att de ska passa in i temat. ;)

• Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???
  • Isabeau

Kirsto: *fnissar* Jag antog det Men du, snart kommer ju alla vårskor och då kanske det kommer något i grönt? Du har ju som tur är lite tid på dig att leta skor.

• Kirsto

Isabeau: Ja, det får bara lov att ordna sig. Så det gör det.

• insideharmony

Isabeau
    Vi kanske skulle bjuda in Kirsto till våra bröllop för då vet vi ju att vi får DYRA FINA grattis kort iaf *S* ;)

Japp köpgalna gänget här *pekar mig själv*
    Vi kanske ska starta en klubb till *asg* Hur många klubbar har vi nu :D

Ja ska hålla tummarna för dig kirsto att du hittar skor.

• Kirsto

Sol: Hahahaha! Bra idé! Tack för omtanken med skorna!

• Isabeau

Sol & Kirsto: hmm, vad blir det: knyppelklubben, Nyfikna klubben, vapenklubben, köpgalna klubben och?? Vi är aktiva i alla fall

Kirsto: vad köpte du för spännande stämplar egentligen? Berätta!! Hälsningar från övermästaren i nyfikna klubben. Ni kan inte vara värre än jag

• insideharmony

*asg* Isabeau ja vill oxå se Kirstos stämpel ju.
    ja vill ja vill ja vill *S*

• Kirsto

Hahaha! Jag köpte ett hjärta med prickar runt, en text på engelska ur korintierbrevet (kärleken är tålmodig och mild tror jag den börjar på svenska) och en siliserad blom/mösterranka. Vet inte hur jag ska beskriva den riktigt. Har inga bilder och har inte hunnit använda dem ännu! Men jag tror det blir fint.

Jag som trodde jag var nyfiknast av alla....

• insideharmony

*asg* ja de där me vem som är värst e la de vi 3 skulle kunna gnabbas om ordentligt :D

De låter väldigt fint kirsto. Har du ingen stämpelduna hemma et vitt papper så du kan stämpla där på å fota så kan vi ju se sen ;)

• Kirsto

Sol: Vi får väl se när bröllopskortet blir gjort, så hoppas vi att jag orkar ta ett kort också. Har jag kommit så långt får ni självklart se bild!

• Kirsto

Isabeau: Hur i all världen ska man bära sig åt för att veta om nån annan har ett vapen som ser ut som det jag har i huvet just nu? Har skissat lite men vill inte göra klart förrän jag vet om det redan finns eller inte. Ska man läsa hela vapenrullan på gröna stubben eller hur gör man? Hjälp!

Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???