Uppdatering 1/21/06 :
Har valt min florist. $800 for hela kalaset, med min bukett, mina tarnors buketter (5st), familjens, Best mans, marskalkars och brudgummens korsager (12st totalt), brudnabbens krans, blommor for tartan, altar dekorationer och bordsdekorationer, Allt i Rosa rosor, liljekonvaljer och nejlikor, plus diverse ceremoni och tartbords dekorationer i tyll och parlor.
Tarnorna har valt en favvo klanning. Det verkar luta mot en svart med rosa band i empire-stil.
Jag har bestallt min krinolin och 100st sma vita askar for var godis buffe.
Mina skor ar fortfarande for dyra for min budget. $70, men for var dag som gar kommer jag narmare och narmare till att klicka pa "bestall". Jag har helt enkelt inte lyckats hitta ett annat par som jag tycker lika mycket om. :(
Jag bestallde ett par provex av vara inbjudningar typ tva veckor sedan, och de har fortfarande inte dykt upp. Borde kanske se mig om annanstans for inbjudningar...
Har kommit pa andra tankar vad galler min vigselring. Mitt forsta val var en vitguldsring med 5 diamanter, 1 kt totalt. Tror nu istallet att jag bara vill ha ett enkelt vitguldsband. Min forlovningsring behover inte sa mycket extra bling :)