• Nonika

Sept. -06!

Ja, då var även den tråden avstängd för svar...då får köra igång en ny!

Idag fick vi ett glädjade besked igen - vi kommer få ca 19.000:- i början på nästa år, från min m2b:s jobb!
    Skönt, för det ser rätt illa ut på pengafronten just nu....

De pengarna lär gå direkt till bröllop och resa, förutom nån slant som kan stoppas på andra akuta ställen...

Hur går det för alla?

• Svar på tråden Sept. -06!
  • Nonika

Starck:
    Fin hemsida!!
    Söt bebis

• @-}-----

Hej alla,

jag tror noh jag är sist trots allt ;)...den 30/9 slår vi till!! Spännande! Vi har bara bokat kyrka och festlokal än så länge! Har varit mycket med jul nu å nyår snart...men sen ska vi nog ta tag i planeringen :)

• Nonika

Tjena tjejer...
    Jag är SÅ sjuk...kan knappt svälja, är svulle som en babian i halsen. Sitter här och är bedövad i hjärnan av starka smärtstillande tabletter..Fy f----n för att ha ont i halsen, det är det värsta jag vet.
    Men så har jag haft halsböld 3 gånger och opererat bort halsmandlarna 2 gånger (ja, det sant, trots att det inte är möjligt egentligen), samt haft ett flertal halsflussar genom åren.
    Har fått penicillin nu, även om det kanske inte hjälper. Ska gå och lägga mig och sova till nyår tror jag...

Ursäkta mitt ot-inlägg, men ville bara visa att jag är här och tittar till er, trots att jag mår som en kasse skridskor.

• TingelingAnna

Suck... Skrev ett långt inlägg som försvann. Jaja, hittade världens vackraste skor idag som tyvärr inte passade. Stor besvikelse. Bara att leta vidare...

• Meddelande borttaget
  • Inkan1

Jag kanske blir först denna månad??? Den 2:a september 2006 i Örgryte gamla kyrka i Göteborg. Nån som gifter sig samma dag som vi? Läste någon sade att det skulle vara renoveringar då i kyrkan, men hoppas på att de är klara tills den 2:a september.

• E+P

Hej! Nu har jag hittat hit oxå. Tyvärr "får" jag inte stanna i tråden för vårt bröllop måste flyttas till annat datum. Typiskt, den 2 septemeber är ju vår förlovningsdag o allt. Nu vet vi inte vilken dag vi ska välja. Min sambo har fått jobb utomlands och är inte hemma den 2-dre och kan inte få ledigt heller. Men vem vet, det blir kanske ett annat datum i september.
    Ha det bra!

• Nonika

Hej alla, och välkomna Inkan1 och Welma!!

Ja, eller hur Welma, man vill vältra sig i bröllopsnojja hela tiden?! Känner precis likadant....det är ju såååå roligt och underbart allting

Inkan: Nej, du är inte ensam om att gifta dig den 2:a sep, vi är ett gäng här på tråden. Bla jag

Nu när den gamla tråden är borta ska vi kanske "börja om från början" med vad vi gjort hittills i planeringen...

Det ska jag göra nästa gång jag kommer hit, för nu ska vi åka iväg..

Men i alla fall, så ska jag och min m2b ha vår vigsel vid Stensunds folkhögskola, på slottstrappen vid havet...

• Inkan1

Hur långt har ni kommit i planeringen? Vi har typ bara bokat kyrka och festlokal än så länge samt gjort gästlisat och planerat för inbjudningskorten.Det känns som det är långt kvar tills september men som vi alla vet så rusar ju tiden fram. Tack för välkomnandet förresten. Det låter vackert att gifta sig vid havet.

• Bruden 06

Inkan1: "bara" bokat kyrka och lokal...
    Så långt har inte vi kommit. Jag har inhandlat klänning, sprang på en på rean som jag bara inte kunde låta bli att handla. Annars har vi inte gjort så mycket mer...
    Har kollat kyrkor och fastnade för en men den ligger en bit från civilisationen och det blir ju ett projekt att frakta gästerna till en festlokal.
    Har hittat en kyrka idag på nätet som vi tänkte kolla på. Men med tanke på den snöstorm vi har så är det inte så lockande att ge sig ut just nu för att göra det.

Börjar väl få lite småpanik då så lite är gjort och att tiden är så knapp. Dags att sätta lite fart kanske!

Svar på tråden Sept. -06!