Lilla-bus: vi ska inte berätta åt någon, de får veta när vi skickar ut inbjudningarna! (men jag tror vi skickar åt våra föräldrar ganska snart, jag kan inte hålla käft så länge till)
skönt att man kan vara här på bröllopstorget och "prata av sig" lite.
elora: tack för tipset om kortleken, det var en fin idé! Ska fundera på saken ett tag till...det kanske nog blir bordsplacering iallafall, är i valet och kvalet!
Barnen är smartare än man tror ibland, de förstår så mycket mer än vad man förväntar sig!
---> Min dotter fyller 4 i mars, men hon pratar som en hel skolklass! hon ser allt, hör allt och för allting vidare!!!
Lilla-bus, har du några barn?
Jag träffade min m2b i april 2004, vi har alltså inte varit ihop mer än drygt 8 månader.
men är man säker på vad man vill så...
hur kom bröllopet på tal hos er? friade han, eller? Hos oss har vi nog bara pratat oss fram till att vi ska gifta oss, det har varit som en självklarhet sedan i höstas då vi förlovade oss.
Åhh, nu börjar jag bli riktigt nervös, snart ska vi åka iväg till lokalen. Jag har skrivit en stödlista åt mej själv så jag ska komma ihåg allt jag ska tänka på/fråga om, och skriva upp alla svar så jag inte glömmer det! Lite tankspridd har jag blivit sedan jag började planera...