Hej, vad kul att ni skrivit!
Blir såååå irriterad på min frissa...
Hon är dotter till mina fd grannar, jag var hårmodell åt henne när hon gjorde sitt gesällprov. Jag och min m2b "sprang på" henne i Stockholm (av alla ställen) för länge sen nu, säkert 1 år sen. Då bestämde vi att hon skulle göra min uppsättning.
Sen letade jag upp hennes nummer i höstas och fick hennes mail, och så mailade jag. Skickade bilder på klänningen, och fick svar att den var fin. Jag skrev var, när, hur bröllopet skulle vara.
Det dröjer liksom hur länge som helst innan hon svarar...så skrev hon att vi kanske skulle träffas och prata om frisyren och jag svarade genast Ja, och föreslog en helg. Det var i november. Hon svarade inte...Sen tror jag att jag skrev en gång till. Och så nu för några dagar sen hade jag börjar tröttna, så då skrev jag att om hon kände att hon inte hade tid, var det bara att säga det. Fick svar idag...
För det första skriver hon "har ni bestämt datum?! Måste kolla om jag kan då. Det var i sommar va? Är det den vita klänningen i Sagan-om-ringen du ska ha?
*GAH*
Hallå!!!!!!!!!!!!! Jag har ju berättat för länge sen vilket datum det är?! Och klänningen har hon ju redan kommenterat!
Och vadå; måste kolla om jag kan? Vi har ju redan bestämt! Då är det väl bara att boka in det, jag är liksom ute i "ganska" god tid!
Jisses, hon måste ha ett bra dåligt minne...kan man lita på det här..?
Så jag skrev ett svar att jag redan sagt vilket datum det är, och upprepade allt igen. Och att det är den vita klänningen som du tyckte var så fin..
Tillade att hon gärna får svara ganska snart eftersom jag blir stressad av att hon inte gör det.