• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 2

bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd

Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?

Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)

Hör av er.

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 2
  • GithKat

Therése 2006-07-01: Vad häftigt det lät med en ring som ser ut som två.. Min gubbe fyller 30 och tar sig en fru i födelsedagspresent
    Anledningen till att vi tar bröllopet isamband med hans födelsedag är att han inte vill fira den.. så han kommer undan ganska så bra. Fast lite skit ska han allt ha för det. Det kommer jag se till

• Therése 2006-07-01

GithKat

30, då är han yngre än min. Jag gjorde inget elakt för min utan samlade ihop alla hans kompisar för middag och party på golden hits.

Nu känner jag mig väldigt frågvis, men hur gammal är du?

Jag måste få allt klart snart, för jag har helt slutat sova....drömmer om alla planeringar hela tiden :(
    1 feb är det bara 5 mån kvar.....PANIK!!!

• Blondi

Igår började vi då med inbjudningarna. jag och min toastmade. Det har redan uppståt problem och det kommer att ta tid, det märktes. Bara hitta ett typsnitt som man gillar. Men en bit kom vi. Vi har gjort ett första utkast på texten inuti och det var lättare sagt en gjort. Vill inte ha så högtravande men vi är rätt nöjda. Samabon fick ju senare sen kolla igneom och tycka. Men just sånna här saker har han inte så stort intresse av, utan jag får bestämma. Så idag ska jag köpa en silverstämpeldyna. hade trott min bror skulle kunna skriva ut i silver (han skirver ut skyltar och dekaler mm) men det var vist inte så lätt men ville vi ha inbjudningkort som var 14m långa och 1,2 m breda i fyrfärg så ordnade han lätt det:) Så det får bli svart text en då men en silverstämpel om det nu blir snyggt. Ojoj vad jag svamlar. Idag ska jag jobba så idag ska jag inte bomba er med inlägg.

• Blondi

Det var lite prat om 30-åringar här. Funderade lite på hur gamla ni är och hur länge ni varit tillsammans. jag och min sambo kommer vid bröllopet vara 30 och 31 år och varit tillsammans 12!!!! år. Snacka om att ha en lång tumme!!!!!

• Blondi

Hej
    Om ca en måndag ska vi ha en första träff med värdar, toastpar och mina föräldrar och prata lite om bröllop och lite vad man kan behöva hjälp med. Vad tror ni man kan behöva hjälp med? Det jag vet att de kommer få hjälpa oss med är, dukning (vill bli överaskad), festprogram (även där, kul att se vad de hittat på), skjuss till fotografering men mer då? Det måste ju finnas massor. Tips?

• Tess**

blondie:

Jag och min blivande är båda 32 år när vi gifter oss i sommar och vi har varit tillsammans i 16 år!!!!!!! Mer än halva våra liv.......
    Vi började tidigt vi...
    Såg du min mail adress?

• Blondi

tess
    japp såg din mejl har men mejlen fungerar inte idag. grrr. kommer säkert igång senare.

• Therése 2006-07-01

Jag är 26 och min sambo 30, och det kommer vi vara när vi gifter oss eftersom båda fyller sent. Dvs att vi är inne på vårt 27 och 31 år och har varit tillsammans i 8 år.

• GithKat

Therése 2006-07-01: Jag blir 34 iår, fast det är det ingen som tror... Åkte faktiskt på barnbiljett hem för en månadsedan Det är åldersgräns 16 år.. .. och får alltid visa leg på systemet...
    Självklart ska jag inte hitta på några taskiga saker för min gubbe, men han vill helst att det inte nämns alls.. hahaha han kan lugnt räkna med allsång.. minst..*S*

• Therése 2006-07-01

GithKat

Ja tänk om man kunde se sån ut. Min sambo ser ut som om han skulle vara 20, men vad gör det mig när jag ser ut som en 40 åring :(

Som sagt så firade vi killen på golden hits, och där har dom uppträdanden, och min kille hatar att få uppmärksamhet, så jag lyckades få dom som uppträdde att sjunga för honom...det va det enda elaka jag gjorde. Men det kommer väl komma tillbaks och bita en så småning om :(

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 2