bröllop juli 2006 tråd 2
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Här är en till som alltid får visa leg å systemet och skulle kunna åka på ungdomsbiljett på bussar/tåg men är för ärlig för det. Trodde när jag var 18 att jag kommer vara såååå glad när jag är 30 att jag ser ung. På den tiden trodde man ju att 30 är man nästan död men jag kan inte säga att jag tycker det är så himla roligt. Men vid 40 kankse...........;)
Blondi & Therése 2006-07-01: Jag blir nästan irriterad över folk som tar mej för att vara under 20..*suck* Kanske blir bättre när man får barn.. Har åt minstonne lagt på hullet (lite för mycket bara det senaste året) sen jag var i 20:års åldern, då jag såg ut som en 14 i kroppen...hahaha var folk som trodde jag var sjuk för jag var så jäkla smal. Jobbade på ridskola och på vintern pälsade man på sig ordentligt och såg normal ut. När sen våren kom och man visade sina spinkiga ben var det föräldrar till barnen som kom och frågade om jag åt ordentligt. Min chef fick oxå en avhyvling av en förälder som var sjuksköterska för att de inte såg till att jag åt... Jag åt mer än de flesta killar i tonåren... HAHAHA synd man inte har kvar den förbränningen längre. Fast å andra sidan.. såg ju ut som en 14 åring... så det är nog inget alternativ..
Och jag har alltid sett äldre ut. Gick på krogen redan som 14 åring. Och nån fråga om leg på sprit eller cigg får jag aldrig :( Jaja, finns för och nackdelar med allt.
Det vore kul att se bilder på er. Har ni nåt upplagt?
inget mer än de jag har på groupen.. med mej i min bröllopsklänning. De är dock inte så bra de bilderna.
Ah, så det va du. Men då vet jag ju :)
Hehehehe...
Oj, oj satt och läste de senaste inläggen... 12 år och 8 år....
*rodnar* Jag och min sambo har varit tillsammans i precis 2 år den dagen vi gifter oss *s*
Anledningen är att jag är katolik och vill gifta mig innan jag får barn
Jag blir 27 i Maj och han blir 32 nu på Fredag
Hensa: min sambo och jag har varit ihop i nästan 2,5 år när vi gifter oss. Känns det rätt så är det bara att köra på tycker jag. Särskilt om man känner att man är mogen nog för det. Jag blir 34 i år och känner mej mer än mogen för att bli seriöst vuxen
Vi träffades ju väldigt tidigt och flyttade ihop och fick barn och sen bara rulla det på. Sambon har pluggat länge och jag har varit egenföretagare (=dålig ekonimi) så det har varit en del "hinder". Sen har jag som jag sagt innan min sambo en väldigt lång tumme;) Hade jag inte varit så himelens stolt så hade vi nog varit gifta några år nu men jag har varit så envis och sagt till mig själv att jag tänker minsann aldrig fria! Men så tillslut så svalde jag flera gånger och nu är vi mitt upp i alla planering.Han har alltid sagt ATT vi ska gifta oss men har väl inte tyckt det varit så viktigt.