bröllop juli 2006 tråd 2
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Härligt GithKat!!!
Jag fick svärmors pärlor idag så jag räknar inte med att hon betalar något på maten... Men hon kockar den ju så jag nöjer mig gott med det!
Ang pärlorna så ska jag lämna in dom så dom får trä om dom, nu är dom på två band, men det fanns ett fäste med så jag ska ha dom på tre band... Kul att det blir något vackert!
Pilularia: Svärmor kockar oxå på våran mat.. om hon nu inte bestämmer sig för att fixa catering.. hmmm..*S*
Vad kul att du fått pärlorna av henne. Jag fick en parfym igår av min.. sväronen hade varit utomlands så jag och gubben fick varsin lukta gott Jag ska låna smycken av svärmor. Hoppas även mamma tar med något som jag kan låna, fast å andra sidan fick jag min tiara av henne och hennes man, så eg räcker det.
hej Alla, hittade er precis, jag kastade in oss med...
1 juli Irene 2006-07-01, Ärtemarkskyrka
1 juli - R&F (1/7 2006), Sandviks Kyrka i Burseryd.
1 Juli-Överlycklig, Korsberga Kyrka, Ruders Egendom TIBRO.
1 Juli Eilenna, Täby kyrka, Odd fellow, Täby
1 juli Frk Frippe, Lungs kyrka, Storfors
1 juli bellaprincipessa, Vallentuna kyrka
1 juli 1juli06, Norrby kyrka, Sala
1 Juli SoonEk, Hajoms kyrka, Hultafors, Borås
1 juli ~emma~, Dalköpinge kyrka, Trelleborg
1 juli Tusen_o_en_natt, Västra Tommarps kyrka, Trelleborg
1 juli Pilularia, Tynderö kyrka, Timrå.
1 juli, tessan1/7-06, Alsters Kyrka, Karlstad
1 juli, bröllop2006, Alsters Kyrka
1 juli, Therése 2006-07-01, Bettna kyrka, Bettna
5 Juli - Hensa, Knista kyrka Fjugesta.
8 Juli - GithKat, St:a Valborgs Kapell- Lövhult, Nässjö
8 Juli - Briden i Bäckseda kyrka, Vetlanda
8 Juli - SofieFredrik i Bäckseda kyrka, Vetlanda
8 Juli - Brud060708 Arnäs, Örnsköldsvik
8 Juli - Friedchen, någon kyrka, Växjö (Osaby säteri)
8 juli - Mrs MM i Medevi brunnskyrka, Östergötland.
8 Juli - H&A, Ramnakyrkan, Borås
8 Juli - _sus_ Säby kyrka, Tranås församlingshem, Tranås
15 Juli- Janne71, Jönköping,Jönköping
15 juli- ASG, Finland
15 juli- Lina & Gustav, Borgvik, Karlstad
15 juli- bullisklubben, Katarina Kyrka, Stockholm
22 juli-Buppi, Vitaby kyrka, Tranesgården i Skåne-Tranås
22 juli-Jojsan, Älvsby kyrka, Älvsbyn
22 juli-Mi@, Ljusvattnets kapell i Ljusvattnet, Burträsk
22 juli - Mamselle K, Boda kyrka, Rättvik
22 juli - ooGizzYoo, Sofia kyrka, Stockholm
22 juli - EL, Långholmen, Stockholm
29 juli-Tess*, Sya Kyrka, Hemma, Mjölby
29 Juli-BoIs, Tofta kyrka, Härslövs Folkets hus, Landskrona
29 juli-Carolinque, Stadsparken, Falun
29 juli-Blondi, Veta Kyrka, Mantorp
29 juli-Jessie 76, Nederluleå kyrka, Luleå
Välkommen _sus_ trevligt att du oxå gifter dej den 8:e. Jag var ensam väldigt länge men nu är vi ganska många
Hur långt har du kommit i planeringen? Vi har det mesta klart i stora drag.
GithKat; Det är bra med svärmödrar ibland ... Nej dom är faktiskt toppen!!!
Det där med tiara fiulrar jag med på... Vill gärna ha en som passar med pärlorna så jag får se vad vi hittar på. Om jag köper en nu så lovar jag att jag ändrat mig många gåner innan det är dags!
Parfym har jag mycket av men som det står någonstans här på BT så kan man använda en som man bara har tiden innan/ under bröllopet. Så vill jag göra, men är rädd att hittar jag en nu så vill jag nog börja använda den med en gång. Ska jag vänta eller inte(vilka problem *ler*)
Pilularia: håller med om svärmödrar.. min är kanon fast jag har nog förstått att jag har lite tur där. Ang pärlorna gör du nog rätt i att vänta tills du ser hur de blir. Jag vet inte än om jag ska ha pärlor eller ej får ju låna av svärmor i så fall. Är bara strass i min tiara, så som det ser ut nu blir det nog smycket jag fick i julklapp av min älskling som jag kommer ha till klänningen. Sen ska jag låna ett armband av svärmor i strass med en kula till, jättefräckt och passar bra till tiaran. Parfym har jag nog en jag verkligen tycker om och gärna använder ofta, det är ju jag liksom. Jag har hittat min älsklingsparfym här på nätet. Den finns inte i butik i Sverige längre tyvärr, så jag blev jätteglad när jag hittade en länk här på BT till en svensk hemsida som säljer den. Ska beställa den lagom till bröllopet och "använda in" den några gånger innan, så gubben får lukta oxå
Ni kan vara glada som har så härliga svärmödrar...Ja, min är oxså toppen men har ingen ekonomisk möjlighet att ställa upp med pengar ej heller med smycken. Min mamma har inte fråget en enda sak om bröllopet sedan jag berättade att sambon friat(mindsommarafton). Ringde förra veckan till henne för att fråga om hon kunde ha min klänning hängade i sin klädkammare, som är stor och de är bara 2pers, men det gick inte för att där är ju saker på golvet ocskå menade hon och sedan en komm. har du redan köpt den...Suck...Nä, vi får dra i allt själv dessvärre men har bra tjejkompisar, syrra och svägerskor som hjälper till med dukning mm dagen innan.
Var rädda om det ni har tjejer...
Nu jäklar börjar det likna något. Nu är jag färdig med:
Klänningen
Ringarna
Häst och vagn
Inbjudningarna
Plaseringskort
Lokal och kyrka
Sen har vi bara resten :(
Det är inte lätt att få tag på ett band och fotograf i den här attans stan. Och jag som tyckte jag va ute i god tid *fnys*
Alla är ju redan uppbokade. Morr, va tvungen att få skriva av mig.
Ha det allesammans.
Bols, bra svärmor har jag men det med svägerskor oså går jag bet på... Mina bröder hjälper till som toastmaster och något som kan liknas värd. Mina föräldrar vill jag inte belasta så mycket(pga sjukdom)men dom ställer upp så mycket dom kan om jag vet hur jag ber om hjälp.
Kompisarna vet jag inte hur mycket dom kan tänkas hjälpa till...
Det låter jätte tråkigt att hon inte ens kan hjälpa till med lite garderobsförvaring... Jag är alldeles säker på att det kommer att lösa sig för ER iaf!
Jag är rädd om det jag har och ger dig en STOR KRAM!!!
Tack Pilularia det värmer.
Therese 2006...-Oj vad går du på??? hihihi. Du har på god väg. Kolla runt lite i kranskommunerna vad gäller band eller artistförmedling. Det löser sig nog skall du se.
Skall på 1;a Kickbox passet på 1år ikväll...våndas redan. Lär inte kunna gå imorgon. Suck...