bröllop juli 2006 tråd 2
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Ingen aning faktiskt. Har de ingen hemsida som man kan kolla det på?
Dom har en hemsida, men ingen info om detta tyvärr :(
Kan också passa på att fråga nåt som inte har nåt med bröllop att göra. Det är så att min syster som är gravid letar mamma kläder, problemet är bara att hon är 1.80, och jag har nu leta med ljus och lykta men utan framgång. Är det någon här som vet vart jag kan få tag på nåt sånt?
Hmm... om hon inte är gigantisk stor om magen hade jag nog kört vanliga kläder så långt det går. HM, Lindex och kappahl har bra kläder för större, vet många tjejer som köper dem när de är gravida. Finns inte så mycket som är snyggt för blivande mammor enligt min åsikt... svårt att hitta.
HEJ TJEJER Det var ett tag sedan sist. Nu har jag satt igång med mitt nya jobb och jag trivs jättebra, dock har jag inte hunnit med så mycket bröllop på sista tiden... Men jag har dock fått fram ett telefonnummer till en frissa som jag ska ringa nästa vecka, jag har haft lite problem med det eftersom jag önskar en frisör som kommer hem till mig, men denna gör tydligen det...håll tummarna att hon kan den 1/7...
LÄS DETTA!!!!
Angående posten.se Jag var inne på mitt postkontor nu i veckan, och den 26 JANUARI ska det komma ett nytt frimärke som hette hjärtan eller något sånt, hon viste inte hur det såg ut men man kan ju hoppas... PLUS hon sa att det finns fler frimärken än de som de hade på hemsidan, jag hittade jättefina som vi ska ha om inte hjärtana är något att ha, och dessa fanns INTE på internet, så hör med era postkontor!!!!1
GithKat
Mmmm, 4:de mån och redan stor, bådar inte gått. Men tack för tipset, vi får leta på när hon kommer ner till mig i sthlm nästa helg :)
Överlycklig
Kanon. Tack för tipset och för att du delar med dig :)
Överlycklig-
Jättebra!! Vi satt och tittade på friärkena i gårkväll och de är inte roliga...Bästa var några med blommor på sedan hade det varit kul med kolonifrimärkena för de är här ifrån:)
Sambon som är med i en moppeklubb tyckte naturligtvis att de med mpooar hade varit coolt...visst jätte coolt.
Tror oxså att det kan variera från kontor till kontor så man får väl kolla runt lite.
Vi har snö igen...suck...hade hoppats på att den skulle vara borta. Det blåser som attans oxså så det känns mkt kallare än det är. och det fyger lätt igen på vägarna så det är egentligen vårt största problem här nere. Men man får väl dras med eländet lite till.
Ahh måste bara berätta.. vi hade fest igår och alla visste inte om det hela.. så sitter en av min M2B:s bästa polare och frågar om datumet rätt ut så alla hör... hoho vad säger man.. jo jag var faktiskt iskall och sa bara att nä det har vi inte.. gahhh gubben hade missat å berätta att alla som var där inte visste om det än och inte skulle ha reda på det... jag undrar om det gick helt obemärkt förbi. En av gubbarna som satt brevid är värsta skallertackan..*S* Återstår att se i veckan när gubben kommer hem från jobbet.
Överlycklig och ni andra!
Frimärkena som Överlycklig nämnde finns på postens site, mer exakt här:
www.posten.se/m/frimarken
Om länken inte funkar så klickar man på "köp frimärken". Där finns alla motiv de har.
Nu har vi klart vilka som ska vara toasmaster/madame. Det går framåt!!
GithKat
Haha, men usch vilken sits. Tur att du hade nerverna under kontroll. Men folk måste ju också förstå att man inte kan bjuda in alla.
I fredags hände nåt väldigt otrevligt för mig. Vi fick reda på att vårt företag har blivit uppköpt och det ser ut som om dom kommer stänga ner hela stockholms kontoret och det är snart. Jag och killen jobbar på samma ställe :( Känns inte bra med tanke på att vi har bröllop för nästan 100.000 att tänka på. I värsta fall får vi sälja motorcyklarna. Usch, aja, det löser sig säkert. Knåpar på min cv nu.
Therése 2006-07-01: Joo det var en sits.. hehe gubben ifråga som hörde är på gästlistan men han berättar för alla så fort han får reda på det..*S* Vill ju vara först själv med att sprida en sådan nyhet.
Vad trist att bli av med jobbet, hoppas det löser sig. Bästa är att hoppa av karusellen innan den drar igång om man får aningar om det. Så gjorde en polare till mej som var anställd på försäkringskassan. De skulle dra ner på personal men hon valde att sluta innan uppsägningarna kom igång.