• Febriaribrud

Februaritråd nr 3!!

Känner mig manad att göra en ny tråd på ämnet. Vart befinner ni er i planeringen?

Lycka till med allt!

• Svar på tråden Februaritråd nr 3!!
  • lokatt

j.e.:
    om planeringen går bra? hihihi *nervöst fnitter*
    jag har redan lyckats få stressrelaterade utslag, min klänning är inte ens påbörjad... osv. nja, det går så där. men jag har det från flera källor att det inte är någon sport att vara klar mer än 24 timmar i förväg... *svälj*

• lokatt

j.e.e:
    och jag menade "ett par" som i några stcken... men det blev ju bra iaf!

• j.e

Hej Anna,

jaa, jag insåg det lite sent! Men så kan det gå. Har du valt musik/låtar till vigseln?

• lokatt

j.e.,
    nja... vi har lite förslag, funderar fortfarande, dock. träffar prästen på onsdag, så då får vi iaf veta vad som ine är ok där.
    men ärligt talat är musiken mitt minsta problem - det och vigseln. den planerar min blivande & hans nära vän utan mig

• Ladynelle

Lägger till mig/oss oxå om det går bra.

4 februari:
    blivande fru strömqvist
    Maya 1974 - Stockholm
    Brunkullan - Östersund
    Småland/Skåne brud - Löddeköpinge
    76Brud - Stockholm
    snow - Åre

5 februari:
    agnelia - Västerås

11 februari:
    anna lokatt - falun
    Johanna85 - Örebro
    Febriaribrud - Täby Stockholm

18 februari:
    Senvinterbrud-06
    Polly71
    bmt - Göteborg
    madelene79-uppsala
    Ladynelle

25 februari:
    feb.brud - Västerås
    feb25 - stockholm
    here comes the bride - Umeå
    Pysen

• j.e

Va skönt för dig! För mig är det precis tvärtom. Vigseln är den stora grejen. Inte nog med att man sitter här hemma och planerar något som skall ske i Dalarna, men det är även utomhus vilket gör allt lite extra trixit!

/Jeanette

• Brunkullan

Det blev möhippa för mig också igår!!!!

Dom kom och tog mig på sängen kan man säga, för jag låg och sov när dom kom och bankade på fönster och dörrar!! Jag fick dra på mig en skridskodräkt, som är sådär "tajt" ni vet!? Och eftersom det var -15 grader, så hade jag massor med kläder på mig under också! Efter det blev det hotellfrukost, slalomåkning (det är 20 år sen jag åkte....) med en privat, snygg lärare!!! Jag fick sen fotbehandling (har aldrig gjort det tidigare..) och efter det springa ärenden på stan, i min snygga utstyrsel! Ett danspass hann vi också med, då alla deltog (ca 15 st!!), och vi lärde oss någon sorts "street"-dans!
    Efter det åkte vi och badade bubbelpool, bastade och hade det skönt. Vi åt även middag och drack MASSOR med vin. Natten slutade ute på krogen, med mig dansandes på högtalarna!!

Nu är det gjort, och till helgen blir det svensexa!!

• lokatt

j.e.,
    i 'zillatråden finns _sus_ som gifter sig i tranås i sommar, och även hon planerar på avstånd...
    varifrån? och varför dalarna om du/ni inte bor där? *frk nyfiken*

• j.e

Hej Anna,

jo det beror på 3 saker egentligen; nu när vi har bestämt oss för vinterbröllop så ska det ju vara vinter. Inte något grått plask som risken är här i sthlm. Sen vill vi att festen skall vara lite längre än en e.m och kväll. Då har vi insett att vi måste åka härifrån så att gästerna inte sätter sig i en taxi framåt småtimmarna och åker hem. Nu börjar festen med middag på fredag och avslutas med brunch på söndagen. Och sist men inte minst, eftersom vi vill gifta oss ute så ville vi ha en vacker plats för själva vigseln ( och fest och boende på gångavstånd). Och det hittade vi här!

• Jenny79

Och jag vill vara med!

4 februari:
    blivande fru strömqvist
    Maya 1974 - Stockholm
    Brunkullan - Östersund
    Småland/Skåne brud - Löddeköpinge
    76Brud - Stockholm
    snow - Åre

5 februari:
    agnelia - Västerås

11 februari: