• Febriaribrud

Februaritråd nr 3!!

Känner mig manad att göra en ny tråd på ämnet. Vart befinner ni er i planeringen?

Lycka till med allt!

• Svar på tråden Februaritråd nr 3!!
  • Febriaribrud

Jag menar inte att det är rätt...
    Det är dålig stil, men många tänker tyvärr så...

Ni får glatt ringa och fråga sista dagen, ge dem lite omedvetet dåligt samvete;)

Hoppas svaren trillar in!!!:)

• Febriaribrud

Förresten, när har ni sista OSA??

• lokatt

Febriaribrud:
    vi har iofs inte sista svarsdag förrän den 23:e, dvs nästa fredag, men det blir stressande iaf. särskilt som det finns de vi träffar & så som redan VET att de tänker gå, men tycker att de ändå kan vänta till sista dagen... *suck*
    mamma ringde för övrigt för ett litet tag sedan, och muttrade då också om "de där vännerna ni har", och visste vi om de över huvud taget tänkte komma? den här gången flikade jag faktiskt in "du menar, de där 16 vännerna gentemot de 41 släktingarna?" och då blev det oändligt mkt tystare & lugnare i andra änden... mamma hade inte alls kopplat att så stor andel av de som inte svarat är släkt!
    svarsfrekvensen ligger på typ *räkna, räkna* 38% för vännerna och 20/26% för släkten (beroende på om man räknar in de 4 som sagt "vi kommer!" men inte anmält sig än)
    så det så! oh, nej, jag är inte det miiiiinsta knäpp... *suck*

• Johanna85

Febriaribrud

Vi hade sista osa i söndags (den 11) alltså två månader innan bröllopet.

• Jenny79

Vi har osa senast 18/12, 2 mån innan. Saknar 20 svar men har även tjatat till oss svar av närmaste familj och vänner som ser det som självklart. Tyvärr är det många som struntar i att höra av sig för att de tycker att vi borde fatta att de såklart kommer...

• lokatt

så... det ser liiite bättre ut nu.
    mamma har taggat ner och vi har fått lite inofficiella anmälningar. räknar jag så har hälften svarat, nästan alla ja.
    skööööööööööönt

• Brunkullan

Vårt svarsdatum går ut idag......och det är bara ett par som inte svarat - det tycker jag är ett bra svarsresultat!! Så nu är det bara att sätta igång med bordsplacering!!

• feb.brud

Vill bara berätta att vårt nya efternamn har blivit godkänt! nu får min m2b börja vänja sig. Jag får vänta tills bröllopet

Apropå OSA så gick vårt ut 1 dec och det min m2b föräldrar har fortfarande inte svarat + min syster. Vi vet att de kommer men har inte anmält sig. trist för de, eftersom värdparet har skrivit ner exakt datum när folk svarade och det kommer bli nån slags tävling. Der kan även hända att de får skämmas lite Vet inte riktigt vad som kommer att hända men det ksa bli spännande.

Måste bara säga att jag har fått ett nytt jobb och är så lycklig. hade ställt in mig på att vara arbettslös ettt tag men nu börjar jag imorgon och slutade på mitt gamla idag

• Ladynelle

Grattis till jobbet!!
    Vad kuligt med svarsdatumtävling,undrar hur det går till..

Var på ikea i helgen och handlade massor av dekorationer hur billigt som helst :)Underbart att det är klart.
    Så nu äntligen har jag tvingat ner planeringsmonstret i källaren så man får en lugnare jul.
    Får sätta igång efter jul istället då jag har kalendern full med olika att göra saker, men det är då det...

• blivande fru strömqvist

Tja!
    Imorgon går vårt OSA datum ut. alla på min sida har anmält sig nu men inte en enda på min blivandes sida. Får se hur det blir imorgon.
    Var hos min frisör i måndags och skulle snacka igenom lite, men när jag kom dit sa dom att de inte kunde ta hand om mig den 4:e feb, de skulle på kurs då. Jaha tänkte jag hur gör jag nu.... Men som tur va hade de fått tag i en annan frisör som kunde hjälpa mig. Men det blir ju inte riktigt det samma för jag har ingen aning om vem det är... JAja får hoppas på det bästa.
    49 DAGAR KVAR!!!!!! :)

Grattis till jobbet feb.brud !!

Svar på tråden Februaritråd nr 3!!