• Febriaribrud

Februaritråd nr 3!!

Känner mig manad att göra en ny tråd på ämnet. Vart befinner ni er i planeringen?

Lycka till med allt!

• Svar på tråden Februaritråd nr 3!!
  • Maya1974

Sitter mest och väntar på att jag ska få tid i kyrkan, sen göra det sista på inbjudan å skicka iväg. I övrigt så är det mesta klart, tom dekorationen vi ska ha på borden. Och du?

• Febriaribrud

Inbjudan på tryckeri, kyrkan bokad, klänning köpt, skor..svårt! nu har jag öppen tå, men det blir nog till att köpa nya med tå!

Lokal, mat och dryck, fotograf bokat, i princip allt. Känns skönt!

Vilka skor skall du ha?

• Maya1974

Inne ska jag ha vita högklackade (med stängd tå) ute vet jag inte. Saknar den lånade grejen i min uppsättning, så kanske får låna ett par stövlar av ngn..

Tycker det är lite halvtråkigt att man redan är klar med de mesta. Nu känns det mest som man sitter och väntar ut det hela.. Vill gifta mig NU!!

• Febriaribrud

Ha ha, håller med:)

Hjälp, har inte ens tänkt på det där med lånad och så!

Vad ska man ha:
    Ett lånat, ett blått, ett nytt..sen???!

HJÄLP:)

• Febriaribrud

Maya:

Förresten, vart ska ni gifta er? och vilken klänning ska du ha?

• feb.brud

Hjälp! har de stängt vår gamla tråd!

Det planeras för fullt i huset. Nästa vecka drar vi till Tyskland för att köpa sprit Spännande. Det är svårt att veta hur mycket man ska köpa. Men hellre för mycket än för lite.

Apropå skor måste jag säga att det är assvårt. Tror att jag kommer att ha stövlar och sen byta till tennisskor på festen.

febriaribrud: Man ska ha nåt lånat, nåt gammalt, nåt nytt och nåt blått.

Jag vill inte gifta mig än Det känns som om det är 1000 grejer kvar att fixa. När de är klara så är jag redo

• 1122

Hallå !!
    Här kommer en till februaribrud!!!
    Jippie...ni har oxå valt att gifta er på vintern!!
    Hur går allt för er?? Vi skickade ut inbjudan för två veckor sedan, så nu känns det som att allt börjar att ta form!!

• 1122

Varför har ni valt at gifta er på vintern???
    För vissa verkar tro att man har valt vintern för att man inte har ro i kroppen att "vänta till sommaren." Blir så less på det!! Vi har valt vintern för att det är sååååå vackert då..med snön och mörkret. För att inte tala om häst och släde. Vi har planerat detta sedan sommaren 2003 så vi har kunnat valt sommaren om vi velat!! Hur har reaktionerna varit för eran del??

• lokatt

men, vilka elakingar!
    kryper väl hit istället då... just nu händer inte så mkt här, jag har problem med programmet jag gör våra trycksaker i. men, tack & lov, det fanns en bok på bibblan om det, så jag hoppas få pli på det snart.

och så listan, den får inte glömmas!
    4 februari:
    blivande fru strömqvist
    Maya 1974
    Brunkullan

5 februari:
    agnelia

11 februari:
    anna lokatt
    Johanna85
    Febriaribrud

18 februari:
    Senvinterbrud-06
    Polly71

25 februari:
    feb.brud
    feb25
    here comes the bride

• Brunkullan

Jag har köpt vinterstövlar på Din Sko för endast 280 kr!!! Sånna här lurviga, beiga stövlar med foder. Jag är överlycklig över att ha hittat både inneskor och uteskor för sammanlagt 450 kr!!!

Svar på tråden Februaritråd nr 3!!