• Febriaribrud

Februaritråd nr 3!!

Känner mig manad att göra en ny tråd på ämnet. Vart befinner ni er i planeringen?

Lycka till med allt!

• Svar på tråden Februaritråd nr 3!!
  • 1122

Listan på vad...dom som ska gifta sig i Feb. eller vad är det som inte får glömmas?? hm... min hjärna fungerar inte??!!

• Pysen

Hej!
    Här kommer jag också med på listan den 25 feb.

Vi håller på och skriver vår vigselceremoni. Väntar på besked om lokalen (får veta den 15 nov)... Håller på och kollar tiaror och hårprydnader och håller på och får lite tokspel på att få allting att passa ihop. Skriver namnändringsansökan (vi vill slå ihop våra namn till ett nytt så det gäller att övertyga omöjliga PRV, ha ha). Formulerar inbjudningskort och grubblar över om vi ska skriva nåt om presenter eller låta bli eller skriva att man kan lämna ett bidrag till Greenpeace istället, o.s.v...

Och så försöker vi komma ihåg att pussas mitt i all planering och allt tokmycket jobb som vi har på varsina håll.

4 februari:
    blivande fru strömqvist
    Maya 1974
    Brunkullan

5 februari:
    agnelia

11 februari:
    anna lokatt
    Johanna85
    Febriaribrud

18 februari:
    Senvinterbrud-06
    Polly71

25 februari:
    feb.brud
    feb25
    here comes the bride
    Pysen

• Febriaribrud

Har faktiskt inte sett så många trådar som för oss februaribruttor:)

You go girls!!

Shit va kul det ska bli!!!
    ihiiiiiiiiiiiiiii!!!:)

• Ylwa

Gjorde ett litet nostalgibesök här på BT.. hänger mest på FL numera . Och ville bara hejja på er februaritjejer lite, gifte mig i feb för snart 2 år sedan. Och det var jättefint. Var en hel del som var skeptiska till det där med vinterbröllop men samtliga dessa har efteråt sagt att det var blad det vackraste bröllop de varit med om .

Lycka till nu allihopa!!

• lokatt

jo, skrock-rimmet; det går tydligen "något gammalt, något nytt, något lånat, något nytt & en slant i skon"
    just det sista brukar man, av någo anledning, inte höra så ofta...

• lokatt

idag känns vårt bröllop en aning närmare - det snöar nämligen ute! och snö = vinter = bröllop!

bara 112 dagar kvar dessutom!

• Febriaribrud

Ha ha, snö!!

Hjälp, då känns allting genast så mkt närmre, håller med!

Vart bor du om du har snö?

• lokatt

dalarna! första snön brukar komma i den här vevan. den ligger sällan kvar, vilket inte kommer att hända nu heller (det är fortfarande en plusgrad ute) men bilarna & sandlådan är iaf vita, och det singlar ner flingor...
    rätt läckert!

• blivande fru strömqvist

Hej på er tjejer!
    I går var vi och kollade det sista med menyn. Blir nog jätte bra. har bokat tårtan också, det blir en tårta med vit masipan och röda rosor.

• feb.brud

blivande fru strömqvist:
    Va´lustigt vi ska oxå ha en tårta med vit marsipan och röda rosor.
    Hur många våningar ska ni ha?

Svar på tråden Februaritråd nr 3!!