• Febriaribrud

Februaritråd nr 3!!

Känner mig manad att göra en ny tråd på ämnet. Vart befinner ni er i planeringen?

Lycka till med allt!

• Svar på tråden Februaritråd nr 3!!
  • Brunkullan

Dagen för o.s.a går ut på torsdag för oss, och det är ca 20 st (10 par) som inte svarat........så vi får se vad som händer dom sista dagarna!

Johanna85:
    Jag har också min vigselring hemma, och har också smygprovat den lite...
    Men nu har jag bestämt mig för att inte prova den nåt mer innan bröllopet, så jag får längta riktigt mycket!!

58 dagar kvar......

• Ladynelle

Åhh.. var ock provade ut superfina underkläder igår. Trodde inte det skulle vara möjligt att hitta några som satt bra och inte syntes utanför klänningen.
    Men det gjorde det:)

Håller som bäst på att fila på vigselprogrammets framsida, lite kul.

Blir lite fundersam ang.fest program.
    Skall ni ha det? Och varför?
    Jag är i valet och kvalet. Som med allt annat

• Febriaribrud

Usch, nu drar man sig nästan för att läsa tråden...:) blir sååå pirrig och nervös då man ser hur alla är lika hispiga över att snart är det dags!!!!

Ladynelle: håller lite med dig om festprogram..
    Vi kommer att ha ett men utan klassiker som citat och dyl, utan mer om gästerna/bordsplacering, meny, vin etc. Det enda vi kommer att ha som liknar ett klassiskt festprogram är bilder på oss som små och en liten text om hur vi vardera var som barn. Vi kommer även ha en liten text om varför man egentligen bär ring. Rätt kul faktiskt..

Inte långt kvaar!!!!

• here comes the bride

Febriaribrud
    Vad är det för text om ringarna ni har?
    Håller nämligen också på med programmen och behöver lite tips.

• SEW

Kan ingen maila över sitt sånghäfte så att jag kan få lite ideer?
    snällllla!

• Febriaribrud

Har tyvärr inte den här, men sök på Google om ringens historia etc. så hittar du nog det:)

Annars kan jag försöka komma ihåg det i helgen.

Trevlig helg!

• Pysen

Festprogram är jätteviktigt tycker jag. Det är en självklar sak att ta till och prata om när man kanske inte känner alla som man sitter bredvid.

Tänkte skriva en sådan där klassisk lite skojig kort presentation om varje gäst. Det brukar vara kul.

• lokatt

angående festprogram:
    vi kommer att ha ett, med 16! sidor... eller ja, omslag plus 12 då. där kommer vi att ha meny, välkomsttext som berättar om hur vi träffades (jag är verkligen nervös för hur vår toastmaster kommer att beskriva det), ordningsregler - både skojiga & allvarliga (tex rökförbudet), bordsplacering & vem är vem samt några sånger. på baksida står också nummer till taxi - bra att ha!

(och om ni undrar över de 16 sidorna beror de på vårt format - 15x15 cm)

• blivande fru strömqvist

Hej!
    jag har ingen aning om hur vårt festprogram kommer att se ut det är värdparen som fixar det hos oss. Ska bli roligt att läsa det på festen.
    Nu har det äntligen anmälningarna börjat att komma in börjar bli sååå nervig. har så mycket kvar att fixa vet inte hur det här ska gå.. ;)

Svar på tråden Februaritråd nr 3!!