• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Överlycklig

Tjena tjejer här har ni en äkta zilla! I förgår blev våra inbjudningar klara... och vi gifter oss 1/7-06 hi hi känns lite fånigt men vi viste ju hur vi vill ha det och efter nyår ska jag börja nytt jobb så jag tänkte, vad f-n jag gör dem nu!! Och jag blev SÅ nöjd!!! Enkla men stiliga och bäst av allt 5,40:-/st...

• lokatt

varenda år... raring, du får ändra i papperna! 10:e kommer jag ihåg ju...

63 dagar eller 9 veckor kvar idag, och (som sagt) två månader kvar i morgon... hjälp!

13 jasvar hitintills, och 2 nej - av 81 personer. dessutom två inofficiella nej = djungeltelegrafen...
    vill ha in alla svar nu!!! det jag tycker är lustigt är när man kollar vilka som inte svarat; tex fästmannens föräldrar & systrar, vår toastmaster, min farfar... hm.

• junibrud2006

JAG har iaf svarat...

• _sus_

annaglitter:

tänker på dig, jag vet hur det är, har varit där två gånger. allt går säkert bra.
    glöm inte att vårda din kärlek till din fästman.
    //sus

• _sus_

hej brudar..
    jag jobbar natt :D :D

nu var det ett tag sen, hoppas allt går bra för er, tack alla för mailen om inbjudningarna. kommer väl till hands. fast än har vi inte hunnit knåpa ihop nåt. alldeles för mycket på skolan.. hade önskningar att inbjudningarna snart skulle vara klara men det kanske blir efter jul. vi ligger lite efter men det har strulat tillsig lite så vi måsta avvakta med några saker.. men det löser sig (håller tummarna)

vad hände med bt-träff tråden?? har vi lagt ner den nu??

ängla:
    blir ni hemma i jul? vi kommer ner. skulle vara roligt att träffas en vända.

• Ängla

Sus, vi är här! Åker eventuellt en sväng upp till Stockholm efter julhelgen men jag tror inte det, blir nog efter nyår istället...

• Ängla

Oj där slant knappen, det vore jättekul att träffas sus! Vi kan väl prela nåt en tid innan!

• _sus_

ängla:

toppen. i får höras av vi kommer nog på to innan jul o hem tis el ons. men inget bestämt.
    just nu vill jag bara sova i en vecka...

• Sunshine Girl

Brudar i stockholm eller som är på besök... Kika in BT-träff tråden.. det pratas om en BT träff i nästa vecka

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III