• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Ängla

SG, å vad fin du kommer bli! Jättesnyggt med slöjan en bit ner så där tycker jag!

Hoppas ni får det mysigt och smaskigt på Hasselbacken, glöm inte att berätta hur det gick och vad ni valde. ÄLSKAR att höra om mat...

• *Blushing Bride*

Hej hej!

Sunshine

Kollade lite på bilderna du hade och är bara tvungen att kommentera det faktum att vi har valt både samma frisyr och samma inbjudningskort! Lite roligt Vilken frisör ska du ha? Själv ska jag ha Sandra Joelsson (tror jag hon hette). När gifter du dig?

• Sunshine Girl

Ängla, TACK :)
    Jag lovar!!! Ser verkligen fram emot det och valde medvetet fredagen den 13 för att det ska bli en rolig dag istället för en "otursdag" :D

• *Blushing Bride*

Hej hej!

Sunshine

Kollade lite på bilderna du hade och är bara tvungen att kommentera det faktum att vi har valt både samma frisyr och samma inbjudningskort! Lite roligt Vilken frisör ska du ha? Själv ska jag ha Sandra Joelsson (tror jag hon hette). När gifter du dig?

• *Blushing Bride*

Oj hoppsan! Råkade visst komma in två inlägg...

• Sunshine Girl

*Blushing Bride*, vad roligt, vilken bra smak vi har
    Emma Nors är det som kommer att fixa oss
    Vi gifter oss på midsommardagen dvs 24 juni alt om 169 dagar :D

• Sunshine Girl

*Blushing Bride*,
    det skickades iväg för fort...
    När ska ni gifta er?

• Sweety

Hej sunshine och blushing bride. Fin frisyr ni valt, jag har själv svårt att bestämma mig om jag ska ha uppsatt eller utsläppt. Ska jag ha utsläppt vill jag också ha den frisyren. Men sunshine, jag som trodde du skulle ha uppsatt.

Blushing bride: Jag ska också ha Sandra Joelsson. Vi gifter oss 10:e juni.

• *Blushing Bride*

Vi gifter oss den 5 augusti.

Sweety
    Har du gjort din provuppsättning hos henne än? Söker lite erfarenheter från henne, då jag egentligen inte vet nåt om henne. Men hon verkar bra!

• Sunshine Girl

Sweety, jag vet *hihihihi* jag var helt inne på att ha det uppsatt men m2b verkligen älskar när jag har det utsläppt och sen så har jag det *alltid* uppsatt vid fester och baler så jag kände "Näe... nu jäklar, löshår och få svarta ringlade lockar & korkskruvar" det ska jag gifta mig i :D

En annan sak... Börjar det inte bli dags för en BT träff snart?

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III