• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Sunshine Girl

*skrattar högt*
    Ängla & junibrud2006 jag måste ju tacka för komplimangen :D :D :D

Annaglitter, här finns det bilder på våra inbjudningskort m.m :)groups.msn.com/Sunshinespage/shoebox.msnw
    Vad gäller din pappa Anna så är det absolut bästa att han är som du säger vid gott mod, det spelar in mer än vad man kan tro!

• annaglitter

Sunshine
    fina men du har ju fuskat och köpt kort ;)
    undrar om inte det är minuspoäng på zillanomineringen .-D

• Sunshine Girl

annaglitter, :D :D :D
    MEN, jag beställde korten 11 månader innan och så har jag fixat infobladet själv med en liten sax som klipper kanterna "vågit" :D

• annaglitter
    jamen då är du nog på G igen
  • Bluebride2006

sunshine....otroligt att du kommer överens med de där saxarna, det gör inte jag

• Sunshine Girl

Bluebride2006, jag sa aldrig att vi kom överens *hihihi* jag visste inte att jag kunde sådana ord som jag fräste igår :D
    Fy tuuuusan säger jag bara! Det går inte att rätta till för då blir det som fnöske!!! Grrrrrrr MEN jag blev klar nu så är korten skickade :D :D :D

• Ängla

Anna Glitter, såg inte ditt inlägg förrens nu. Vad skönt att han han är vid gott mod. Jag känner med er och hoppas ni andra också orkar vara vid gott mod så gott det går. Och håller såklart tummarna att cellgifterna gör sitt jobb!

• Bluebride2006

sunshine......känner igen mig, har nog 4 saxar, men vill inte använda dem eftersom jag inte kommer överens med dem, får se om jag tar någon dag och övar mig :)

Vad har jag missat Anna Glitter, vem måste ta cellgifter?

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III