• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • annaglitter

Bluebride
    min pappa har cancer och går på cellgifter

• Bluebride2006

anna glitter......OH, håller tummarna för honom.

• Gable

Oh Sunshine, har ni redan provsmakat menyn?! Va kul!! Vi vet fortfarande inte vad vi ska äta...

Hörrni, är det för tidigt att skicka inbjudningarna redan nu? Allt är klart nämligen och jag är så kluven. Skicka dom nu eller i början av feb. Vad tycker ni? Sambon vill skicka dom i feb.

• Sunshine Girl

Gable, vi har redan skickat våra :D :D :D

• Gable

Och dessutom ni gifter ju er efter oss

Åkäj, de går iväg nästa vecka

• Sweety

En fråga för äkta bridezillas. Har köpt tyll till min slöja i färgen elfenbensvit, vilket jag trodde var lika med ivory, färgen min klänning är i. Men när jag kommer hem ser jag att tyllet är ljusare. Tydligen har affären tre tyllfärger: benvit, elfenbensvit och ivory (mörkare än elfenbensvit). Ska jag köpa ny tyll?

• junibrud2006

Vi har också skickat våra inbjudningar. Gick iväg för ett par veckor sedan. Osa 15 april.

• Gable

junibrud - tackar!! Ska prata med sambon så han förstår (en gång för alla) att ALLA gör så!! Inte bara hans hysteriska fästmö.

Så det så!!!!!

• Gable

Sweety - köp ny slöja! Du kanske kan byta eftersom det är fel färg. Klart det måste matcha.

• Sunshine Girl

Sweety, håller med Gable! Köp nytt!
    Gable.. vad väntar ni på? :D :D :D

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III