• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Gable

Sunshine - förstår inte det heller

• junibrud2006

Gable - ALLA har blivit jätteglada för att de får inbjudan i tid. Mycket lättare att planera arbetsscheman, ledighet, barnpassning, resor etc. Gå nu och säg till sambon och sedan en promenad till brevlådan!

• Drakdal

Vi ska skicka våra så att de är framme på alla hjärtansdag. Vi tycker att det är lite romantiskt och vi tror att de hinner planera i god tid ändå. Men jag förstår er som skickat dem redan, man vill ju veta vilka som kommer så snart som möjligt.

Hur lång svarstid har ni? när har ni satt Osa i gämförelse med när ni skickat ut inbjudningarna?

• junibrud2006

Vi skickade dem som sagt i början av januari och har osa 15 april. Men många svar har redan kommit in! De som är segast är väl släkten...!!!

• idolf

Sunshine - har mailat dig nu

• Sweety

Det var svårare än jag trodde att klippa till slöjan. Blev inte en perfekt rak kant. Som tur är har jag mycket tyg att öva på...

• Ängla

Vi håller på med våra inbjudningar nu för fullt, ligger lite efter i schemat, delvis för att vi flyttade fram bröllopet. De kommer komma fram i veckan och vi har bett dom svara senast den 19 februari, då har de ganska precis en månad på sig. Bröllopet är den 29 april, om jag hade fått välja och vi kunnat hade jag gärna skickat ut inbjudningarna fyra månader innan, nu blev det drygt tre.

På rekomendation av Magdalena Ribbing skrev vi "svar till oss senast 19 februari på tele xxx" istället för OSA, hon menade att en del inte förstår vad osa betyder...

• _sus_

hej brudar...

måste bara berätta....

jag och min andra halva är på ett relaxbad och myser.....

bubbelpool, solarium, relaxavdelning, ång och torr bastu.. goda drinkar och lite smått och gott i baren...

mmmmmm sååååååå sköööönt....

• Sunshine Girl

_sus_,
    VAD gör du på BT????

• Sweety

Just det, njut _sus_, kolla inte på BT alltför mycket. För min del kommer jag nog köpa en slöja. Gick inget bra att försöka göra en egen, vet inte om det beror på mina "sykunskaper" eller tyget.

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III