• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Lilltrolle

Ville bara önska alla ett riktigt Gott Slut och ett Gott Nytt År!!

Hoppas ni får det trevligt allihopa!!

Kram

• lokatt

gott slut, alla.
    imorgon börjar ett nyttt bröllopsplanerarår - det då vi blir gifta!

(och idag är det bara 42 dagar kvar till vårt bröllop - hjälp! *nervöst*)

• Bluebride2006

God nytt år tjejer! Jag fortsätter tydligen min trend att bli mer sjuk på annandagen, den här gången så skaffade jag mig en infektion i svalget, så jag knappt kunnat svälja, men går nu på penecilin och mår bättre.

Förresten, hur går det med tröjorna?

• Ängla

Gott nytt år tjejer!

Junibrud2006, hoppas verkligen det löser sig med er festlokal, som tur är det ju ett tag kvar så de hinner kanske rusta?

• junibrud2006

Gott nytt år på er alla!

Det löste sig med festlokalen. Det brann i en flygel till en av ladugårdarna, men herrgården klarade sig. Pust... Men man blev lite nervig...!!!

• Ängla

Skönt att det löste sig! man vill ju inte direkt börja om med planeringen ett halvår innan det är dags! och sen är det ju förstås trist ur kultursynpunkt om det är en fin gammal herrgård som brinner...

• _sus_

god fortsättning till er alla....
    låt 2006 bli det bästa året på länge :D

junibrud:
    skulle du vilja maila mig texten du hade på dina otroligt fantastiska inbjudningskort???
    jag demade igår för min m2b, han tyckte de verkade riktigt tuffa...

• junibrud2006

Sus - mejlar på direkten! Kul att du gillade dem...

• Sunshine Girl

Gott nytt år tjejer!!!

Jag är jätteledsen men jag hann verkligen inte hämta tröjorna nu innan helgerna men jag ska ta mig tiden i veckan och fixa det

junibrud2006, vad skönt att det inte var er festlokal så du kanske kan andas ut nu?

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III