• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Ängla

Anna Glitter, det var verkligen jättetråkigt att höra om din pappa. jag hoppas verkligen att det finns en ljusning för er, det finns ju en del som kan göras nuförtiden. Jag håller tummarna för att han blir frisk snart. Massa kramar från Ängla

• Sunshine Girl

junibrud2006, *fnissar hejdlöst*

Idag är det 197 dagar kvar :D

• junibrud2006

Ja, jag är väl förhoppningsvis inte värst iaf...! Har fått behräftelse på inbjudningarna nu. De kommer senast den 20 december. Längtar...!!!

• Sunshine Girl

junibrud2006, UNDERBART!

Alla ni som beställt Zilla tröjor... Tröjorna har inte kommmit ännu :( så jag hoppas att vi får dem måndag tisdag nästa vecka :)

• Bluebride2006

sunshine, då skickar du min tröja istället då?

• idolf

Igår satte vi oss ner och funderade på inbjudningarna (äntligen) och jag tror att vi har fått till det ganska bra. Eller utsidan då, insidan ska vi köra strax också Lite små justeringar kvar, men ändå.. Känns skönt. Sen ska jag börja rota runt i lokal-djungeln igen också. Puh!

• lokatt

ett STOOOOORT grattis på födelsedagen till junibrud2006!!!
    hon leve: hurra, hurra, hurra!

• junibrud2006

Tack tack... Fyller inte förrän imorgon, men ändå.. Får vara närmare 25 än 30 några timmar till....

• junibrud2006

Och imorgon kan vi även hurra för Lokatt. Två månader kvar och så är du en gift kvinna!

• Sweety

Idag är det exakt ett halvår kvar... Så vid den här tiden om ett halvår är vi GIFTA! Känns mysko, men gläder mig mycket.

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III