• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • lokatt

_sus_ :
    tack för omtanken. jo, det är bättre med henne nu - men jag är fortfarande orolig... hon svimmade på jobbet, och det visade sig att hennes hjärta inte slog tillräckligt snabbt. hon tillbringade två dygn på hjärtkliniken, för övervakning, och fick komma hem idag efter lunch...
    vi vet fortfarande inte riktigt varför det blev så, men det SKA inte vara något större fel *peppar peppar*.

men jag lär nog vara lite uppe i varv ett tag till - blir lätt så när man blir uppskrämd...

• annaglitter

hmm
    ja jag är överens ;)om än inte riktigt nöjd med vit tröja, men det får väl gå :)

• annaglitter

Jag har än en gång störtat alla planer överbord. Det blir ingen uppsydd brudklänning, det kommer bli en från Lilly. Nu fick jag nya katalogen i går... och jag som hade bestämt mig *suck* alla är ju sååå fina, hur ska man kunna välja??

• Sunshine Girl

Då beställer jag tröjorna direkt när Bluebride svarat...

Röstning:
    Alt 1, vit topp "egen" zilla
    alt 2, svart el vit topp "gemensam" zilla

Sunshine Girl: både alt 1
    Junibrud: både alt 1
    katten: både alt 1
    annaglitter: alt 1
    idolf: både alt 1
    next: alt 1
    Bluebride2006: ?

• lokatt

frågan är väl hur länge vi ska vänta på bluebride? jag menar, hon har varit in & läst, men inte svarat...
    så, när beställer "vi" ändå?

• annaglitter

hörni tjejer
    är inte tonen lite hård mot Bluebride? Hon har inte vart inne på ett tag och när hon sen skriver får hon ett ganska rått bemötande. Ge henne en chans att tänka en dag till

Kom igen Bluebride, tänk vad snygg du kommer bli i Bridezilla-tröjan

• Sunshine Girl

Jag tänkte att jag beställer tröjorna på måndag så har vi alla helgen på oss att fundera (men ändra nu inte nåt ;) ) :D

• Bluebride2006

alt 1 e bäst för mig

• Sunshine Girl

Jag skickar in beställningen direkt på måndagmorgon :D :D :D

Åååh vad jag längtar tills vi får våra Zilla tröjor

Alla, ha en underbar helg!

• idolf

Antar att det blev alt 1 Där tillkom det väl 102:- hur gör vi med det?

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III