• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Bluebride2006

tjena tjejer. Idag kom jag hem sen i torsdags morse då jag åkte in till sjukhuset. Det har inte varit kul alls, idag var det första gången jag fick äta sen i onsdags, å när jag äter blir jag gasig. Så något bröllopsplanering har det inte blivit.

ni får ursäkta att jag inte orkar läsa allt ni har skrivit. jag är en av dem som beställt zilla-tröja, å jag bor inte i sthlm.

• annaglitter

Jag lägger ner min planering här.
    Min pappa har cancer och livet är inte så ljust just nu.
    Jag önskar alla lycka till med planering och framtida bröllop

• Sunshine Girl

annaglitter, jag beklagar verkligen och hoppas på att det går bra!
    Nu låter jag säkert jättehemsk... Men kan du maila mig vart jag ska skicka din tröja? Jag ska nämligen hämta dem i nästa vecka. Min email är: june24_2@hotmail.com

• Sunshine Girl

Bluebride och Next, maila mig era hemadresser så skickar jag tröjorna med posten mot postförskott :)

• Bluebride2006

mailar på stuberten

• Bluebride2006

hoppas paketet kan ligga till nästa utbetalningsdag för oss arbetslösa, har inte råd nu, då jag ska upp till sthlm på lördag, hoppas bara jag är tillräckligt pigg då

• Sunshine Girl

Bluebride2006, om du är i Stockholm på lördag så skulle vi kunna mötas upp och du får tröjan då så kan du betala mig samtdigt (om allt går vägen och tröjorna kommer nu i veckan :) )

• Bluebride2006

hur mycket kostar dem? har inte kunnat hängt med pga hälsan

• Sunshine Girl

250kr/tröjan (på sidan 26 så kan du om du vill läsa in dig på varför det blev 50kr "billigare" istället för 300kr )

Hoppas att du mår bättre nu!

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III