• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Sunshine Girl

Nu kan jag bocka av transport för gästerna också :D
    Bokade 2 bussar idag för transporten mellan kyrka och festlokal

• Sunshine Girl

Bluebride2006, om du läser lite högre upp i tråden så ser du prisskillnaderna...

• lokatt

Bluebride:
    varför inte läsa in dig på vad som hänt i tråden när du varit borta istf att förvänta dig att vi ska reda ut det åt dig? om du gjorde det så skulle du veta att det finns en fråga ställd, som DU ska besvara, och ett beslut att fatta om tröjorna.
    ansträng dig lite nu.

• Sunshine Girl

Alla,

jag behöver få veta hur ni vill göra med tröjorna med tanke på företaget som jag kontaktade också behöver få veta om vi ska gå vidare eller inte... För er information så kommer jag att beställa min tröja ifrån dem då de har lagt ner mycket tid på att hjälpa oss att få bra priser på kvalitets tröjor
    Men behöver nu få veta hur ni andra vill göra...

• lokatt

jag hänger på Sunshine...

sedan får jag passa på att be om ursäkt att jag var lite skarp tidigare idag, jag har varit lite på helspänn då min mamma legat inne & tålde visst inte så mkt.
    däremot vill jag fortfarande Å DET STARKASTE rekommendera att läsa in sig på de inlägg man missat... iaf när men är inblandad i ngt i stil m t-shirtsbeställningen.

• _sus_

katten:
    hoppas din mor är ok.. slappna av och ta det lugnt *kram*

sunshine:
    tack för sist.. trevligt som alltid..
    (var teatern seg??)

ängla:
    synd med lördagen, jag får lulla runt på stan eller mysa hemma med en kopp te..
    vi ska till kyrkan på söndagen men vi borde vara färdiga vid halv ett. lunch på stan kanske?? eller nån smarrig macka nån stans..
    ring mig på lördag när du har tid.. jag gör inget speciellt.

vi har nu en kock till bröllopet och personal.. jippi.. gu sååå skööönt.
    trevlig helg alla

• Sunshine Girl

_sus_, *fnissar* jag tyckte mycket om den!!! TACK! Men min bror (som hade gömt sig precis vid dörren vänster om oss) låt mig säga så här, det var kanske inte riktigt hans grej... Så han hade i smyg sms'at med min prins som väntade på oss på La Famiglia för en gottig middag (kött & sallad för mig men gottigt för dom)... Mysigt att han kunde smita ifrån jobbet en liten stund :)

• Next

Sunshine Girl: både alt 1 & alt 2
    Junibrud: både alt 1 & alt 2
    katten: både alt 1 & alt 2
    annaglitter: alt 2
    idolf: både alt 1 & alt 2
    next: alt 1

• Sunshine Girl

Ok tjejer, det verkar som att alt 1 "vinner" beroende på vad Bluebride väljer. Är vi alla överens då?

Röstning:
    Alt 1, vit topp "egen" zilla
    alt 2, svart el vit topp "gemensam" zilla

Sunshine Girl: både alt 1 & alt 2
    Junibrud: både alt 1 & alt 2
    katten: både alt 1 & alt 2
    annaglitter: alt 2
    idolf: både alt 1 & alt 2
    next: alt 1
    Bluebride2006: ?

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III