• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • micropop

Hej på er alla!
    Var ett tag sen jag var här. KUL att ni ska fixa Zilla-tröjor, roligt att hon hänger kvar och är populär! ;)

Jag är mest tråkig och jobbar och hinner inte med så mycket planerande just nu. Men - jag har köpt min klänning! :) Hittade en annons med en beg. Rembo (modell Ninou) här på BT, så jag slog till. Hade ju tänkt sy med mamma, men vi kände båda att det kanske var att ta sig vatten över huvudet. Så nu hänger den i garderoben och jag har såååååå svårt att inte visa den för min blivande. (Ja, jag vill hålla på den larviga traditionen ;))

Bara nio månader kvar nu! Hoppas att det går bra för er andra - jag försöker läsa lite ibland även om jag inte hinner skriva. Så jag håller koll på er! Det är lite läskigt nästan - lokattens bröllop är ju faktiskt SNART! (Det är någon slags milstolpe - så länge anna lokatt inte har gift sig ännu är det fortfarande lååååångt kvar till mitt eget bröllop ;))

Jag kikar in i fikatråden och försöker hänga med om det blir dags för fika snart igen.

Kram på er!

• Sweety

micropop: häftigt att du köpt klänning. Du kommer att bli jättefin i den (jag kollade upp hur den såg ut).

• annaglitter

Jag har bokat där jag ska fixa make-upen och frisyr också. Måste tipsa för de känns super-proffsiga

Puder på Västmannagatan

• Next

Inatt hade jag min första bröllopsmardöm. Riktigt konstig var den och jag var riktigt olycklig. Inte bra att det börjar redan...

• Sunshine Girl

*ser mig omkring med panik i blicken*
    Jag har inte glömt tröjorna... Men har så löjligt mycket att göra, jag ska försöka hinna kontakta firman idag och fråga om leveranstid, storlekar samt modell på tröjan.... Återkommer...

• Sunshine Girl

OK!
    Tröjorna är figursydda "tjejtröjor" och finns i de vanliga storlekarna dvs
    s,m,l,xl osv.

Annaglitter & Next, skriv in den önskade stl efter ert namn...

Sunshine Girl - Svart tröja, röd zilla , proud member of - stl M

Junibrud 2006 - svart tröja, lila zilla inkl proud member of - strlk L

anna lokatt - vit tröja, rosa zilla,"proud member of" ovanför)- strlk M

idolf - vit tröja, rosa zilla,"proud member of" ovanför - strlk M

next - svart tröja, mörkröd zilla,"proud member of" ovanför - stl ?

annaglitter- svart tröja, originaltryck - stl ?

Bluebride2006 - svart tröja, ljusblå zilla, "proud member of" ovanför - stl ?

• _sus_

hej brudar..

om ni tror jag bara latar mig tror ni fel... hur hinner ni med barn allt man ska hinna med??
    jag hinner knappt borsta tänderna på morgonen innan det är natt och jag ska göra det igen....

sunshine:
    jag har förvarnat min florist att du kanske ska ringa henne.. hon var villig att ge sitt privara nr.....
    kan försöka maila dig lite senare idag eller en annan dag :)

jag har troligtvis bestämt tyg nu... ska bara skicka det till min sömmerska.. men det blev lite dyrare än jag tänkt mig.. men men det ska nog bli bra.

jag har fyllt år och fått ett underbart design smycke av min andra halva :D
    gissa om det är ett rött smycke... jajjemensan. och helt otroligt vackert :D

saknar er.. kolla bt- träff tråden det är nåt på gång.. jag fixar....

• Bluebride2006

Annaglitter & Next, skriv in den önskade stl efter ert namn...

next - svart tröja, mörkröd zilla,"proud member of" ovanför - stl ?

Bluebride2006 - svart tröja, ljusblå zilla, "proud member of" ovanför - stl M

Nu har jag 264 dagar kvar, huuu

• Next

next - svart tröja, mörkröd zilla,"proud member of" ovanför - stl M

Bluebride2006 - svart tröja, ljusblå zilla, "proud member of" ovanför - stl M

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III