• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • lokatt

ehm, jag kaaaaan vara fel ute här, men jag tycker mig minnas ngt om att filerna behövde vara en smula annorlunda för tryckning... nå'n mer än jag som hör/läst det från micropop?

• idolf

Hmm skriver upp mig ändå..

Sunshine Girl - Svart tröja, röd zilla
    Junibrud 2006 - ?? men troligen svart om det inte blir för mörkt för zillan, lila zilla. ta bort namnet för mig med, precis som lokatten.
    anna lokatt - vit tröja, grön zilla (men inte namnet, bara b.i.-texten, ev "proud member of" ovanför)
    idolf - vit tröja, rosa zilla ( ta bort namnet för mig, lika som lokatten och junibrud)

• Next

Sunshine Girl - Svart tröja, röd zilla
    Junibrud 2006 - ?? men troligen svart om det inte blir för mörkt för zillan, lila zilla. ta bort namnet för mig med, precis som lokatten.
    anna lokatt - vit tröja, grön zilla (men inte namnet, bara b.i.-texten, ev "proud member of" ovanför)
    idolf - vit tröja, rosa zilla ( ta bort namnet för mig, lika som lokatten och junibrud)
    next - svart tröja, mörkröd zilla, inget namn

• Sunshine Girl

Ok, jag tänkte att sista "anmälningsdag" får vara Måndag den 14 november. Inga efterbeställningar!
    Ok, en sammanställning nedan...

Sunshine Girl - Svart tröja, röd zilla inkl proud member of...
    Junibrud 2006 - vit tröja, lila zilla. inget namn (ska proud member finnas med?)
    anna lokatt - vit tröja, grön zilla, inget namn (ska proud member finnas med?)
    idolf - vit tröja, rosa zilla (ska proud member finnas med?)
    next - svart tröja, mörkröd zilla, (ska proud member finnas med?)

• junibrud2006

Hade blivit ett litet fel på mig. Ska vara svart tröja...!!!

Sammanställning Zilla - sista anm 14 nov

Junibrud 2006 - svart tröja, lila zilla. inget namn (ska proud member finnas med?)
    anna lokatt - vit tröja, grön zilla, inget namn (ska proud member finnas med?)

• lokatt

frk krångelmaja har rådgjort m fästmannen...

Junibrud 2006 - svart tröja, lila zilla. inget namn (ska proud member finnas med?)
    anna lokatt - vit tröja, ROSA zilla, inget namn (inkl "proud member of" ovanför)

• junibrud2006

Lokatt - rosa?! Det var djärvt...!

Då ska jag också krångla lite bara för att...

Junibrud 2006 - svart tröja, lila zilla (ej för mörk så den försvinner på det svarta men inte blek heller så den blir vit...!). inget namn ("inkl proud member of")
    anna lokatt - vit tröja, ROSA zilla, inget namn (inkl "proud member of" ovanför)

• Sunshine Girl

junibrud2006, Micropop gjorde väl en zilla till dig? Kan du skicka den till mig? :)

Jag behöver att alla som vill ha Zillan skickar in sina zillor till mig så att jag kan skicka dem vidare till företaget som i sin tur skickar iväg dem för tryck... Mailen har ni högre upp....

• junibrud2006

Sunshine - ska bara photoshopa bort texten där uppe så kommer den direkt!

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III