• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Beachy

_sus_

Har ni missat mig i listan, eller är det något slags inträdesprov för att bekräfta om man är en riktig zilla..????

Gifter mig om exakt 70 dagar, 3 tim 8 min 30 sek!!!! För er som inte orkar räkna, 12 januari. Nu är det nära!

I går färgade jag servetter med mamma. Vet inte om jag sagt det tidigare, men servetterna på restaurangen hade fel färg (kan ju bli irriterad för mindre) så då köpte jag egna och färgade. Blev skitsnyggt och mamma har servetter över hela huset på tork... Lite får hon stå ut med. Sedan fick hon instruktioner hur de EXAKT skall strykas för att bli rätt.

Kvalificerar jag mig med ovanstående? Och det är ju bara en del av alla zillanojjor man har!

• H & A

_sus_: härligt att se oss på den fina listan vi gifter oss i Carolikyrkan i Borås och kommer dessutom att ha ett dubbelbröllop då min blivande är tvilling och... ja, på den vägen är det...

Tranås... känner lite gamla vibbar, när jag bodde nere i Lund hade jag under ett par terminer en kombo som kom därifrån... Hermelin, om det känns bekant?

• Ängla

H & A, vad är en kombo? *nyfis*

Beachy, det är lätt att sisten in faller bort när man uppdaterar listan genom att hämta en från tidigare inlägg, självklart ska du också va med! Vi brukar göra så att vi lägger in oss själva och plats för vigsel/fest etc. -sus- var snäll & la in mitt nya datum för att jag inte hann (läs var för lat) hitta listan själv.

Kopiera listan & lägg in ett nytt inlägg, lägg till din info & klartttt!

kram Ängla

• H & A

Ängla: hihi, gillar *nyfis* sån är jag med... Kombo innebär att vi bodde ihop utan att vara ihop, inte sambo med andra ord... kombo tror jag står för "kombinationsboende)...

tadaaaa

• junibrud2006

Kombo är väl kompisboende precis som mambo är mammaboende (alltså bo hemma hos mamma).

Snart är det långhelg. Underbaart!

• Överlycklig

Hej! Här kommer en blivand brud till.
    Jag och min älskade ska gifta oss den 1/7 2006 i Korsberga kyrka (utanför Hjo) en underbar lite vit träkyrka uppe på en höjd. Vi kommer att festen på Ruders Egendom (www.ruder.se/fest.html. Bifogar lite kort och dyligt om någon vill se...
    groups.msn.com/Brudparet/shoebox.msnw

• Överlycklig

Jag tar mig friheten och lägger in mig och de som jag såg här på tråden...är det ok? Annars får ni väll plocka bort mig...

Beachy - 12 januari.
    anna lokatt - 11 februari, Hosjö Kyrka, frimurarhuset Bergalid i Falun
    Pysen - 25 februari, Stockholm
    princessdiamond - 22 april
    Ängla - 29 april, Huskvarna kyrka, Slottvillan & Stockmakaren
    m_ia - 27 Maj
    Annaglitter- 27 maj, Ersta kyrka, Kungliga Borgen
    Gable - 3 juni
    Paulinas - 3 juni
    Junibrud 2006 - 3 juni Badelunda Kyrka, Brunnby Gård
    krammia - 3 juni Maria Kyrka, Sigtuna
    Next - 10 juni Fulltofta kyrka i Hörby
    Majsan79 - 10 juni
    Sweety - 10 juni, Östra Ryds kyrka, Edsbergs slott
    Blivande fru G - 24 Juni, Borgebykyrka
    Sunshine Girl - 24 juni, Katarina kyrka, Hasselbacken i Stockholm
    Freddans fröken: 1 juli, Strängnäs Domkyrka, Mässen på P10
    Överlycklig - 1 juli, Korsberga kyrka, Ruders Egendom Tibro.
    frökenEmelie - 8 juli
    Time&Love - 8 juli, Våmbs Kyrka & Knistad Hotell i Skövde
    micropop - 15 juli, Kungliga Borgen, Stockholm
    Puh76 - 15 juli, Limhamns kyrka & Börringe Bygdegård
    _sus_ - 15 juli, Säby kyrka & församlingshemmet, Tranås
    emmael - 22 juli Älgarås kyrka & Wahlaholms herrgård
    dala82 - 29 juli
    Rydén - 29 juli
    coolcat - 29 juli Husby-Rekarne kyrka och församlingsgård
    Hjärtelycka - 5 augusti
    Ybrud - 5 augusti
    Jenny i England - 5 augusti, Fröjel Kyrka, Wisby Hotel, Gotland
    Bluebride 2006 - 5 augusti, Sundby Kyrka & Sundbyholms golfklubb
    Helly-06 - 5 augusti, Ulriksdals Slottskapell
    idolf - 5 augusti, Stora Tuna Kyrka i Borlänge
    Peppina - 19 augusti, kalmar slottskyrka
    stattiner - 19 augusti, Boo kyrka i Nacka
    Annica_B - 19 augusti, Amiralitetskyrkan i Karlskrona
    madelyn - 26 augusti, Allhelgonakyrkan
    Brud2006 - 26 augusti
    Sessanstefan - 26 augusti, Österhaninge kyrka, porslinsfabriken
    Maya - 2 september, Solna kyrka och Muhren
    Nonika - 2 september
    Lilltrolle - 2 sept, Vallentuna Kyrka & Mathiasgården
    H&A- 2 dec- Carolikyrkan i Borås

• Bluebride2006

Coolcat, märker att du ska gifta dig i Eskilstunatrakten (om jag inte tar alldeles fel) har du lust att hänga med på BT-träffen den 12 november?

• _sus_

överlycklig: välkommen, det är bra jobbat tryck in dig i listan. helt rätt..

Beachy:
    självklart har vi inte några inträdesprov.. varför skulle vi??
    :D släng in dig själv så får viförsöka låta bli att tappa nån :D
    jag letade efter en lista och hittade den ex antal sidor bort i en gamal tråd...

/sus

• coolcat

Bluebride - tack så jättemycket för frågan men tyvärr är jag 1) inte hemma då och 2) bor dessutom i Stockholm. Det skulle varit roligt annars och jag skulle ha stor nytta av att diskutera bröllop med Eskilstunabor då jag inte har så bra koll...

Vi har sommarstuga utanför Torshälla så vi är där en hel del på sommaren. Dock är det inte vinterbonat så nu på höstkanten är det väldigt o-mysigt!!

Sunshine - hur är förkylningen?

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III