• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • lokatt

även jag vill veta om ev allergier - trist om någon skulle vara allergisk mot kakan när det är lättfixat... ev allergier alltså, mina damer!

• _sus_

hej brudar..

katten:
    jag har prover från furulunds men ta med dem ändå e du snäll..

ni måste hjälpa mig... jag var in på garamaj och kollade idag.... inte bra. jag hittade en klänning. 11000:- typ dubbelt så mycket som jag tänkt betala... hur ska jag göra nu??? hjälp,,, *springer o smörar för min andra halva..*

• _sus_

var har maya tagit vägen??
    jobbar hon ihjäl sig?? hoppas inte det..

• coolcat

_sus_

Vilken läcker klänning!! Ska du köpa den?

Ni tjejer som har koll - var köper jag lättast gräddvit tyll i Stockholm?

• Sunshine Girl

_sus_, urläcker klänning!!!

coolcat, vet du om du kan på fredag?

• Ängla

Sus, tycker den är underbar! Du blir vackrast i världen med den!

Vad ligger priset ca på de Pronoviasklänningarna? Hon Garamaj har snygga kläder, antar de inte är billigast i stan... Fick du bra service?
    kram kram

• Ängla

Coolcat, Sidencarlssons är det enda jag är helt säker på säljer sånt tyg. Men de ligger ju några till tygaffärer där runtomkring på Sveavägen som säljer festtyger...

• Bluebride2006

ohlssons tyger kanske har

• idolf

Igår åt jag tårta för första gången sen jag var typ 3-4 år gammal :) Gillar inte tårta, har skämtat lite om att det kan vara värt att komma på vårat bröllop bara för att se mig äta tårta :P

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III