• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Next

anna lokatt: Har du inte varit en god Zilla och skickat iväg en på test innan Skojar bara. Då börjar det närma sig vad roligt!

• Sunshine Girl

junibrud2006, *fnissar* det kan du inte vara så säker på... Tänk om alla tackar ja :)

anna, grattis till hindersprövningen :D :D :D
    Släde låter ju helt underbart! Guuud så mysigt!
    Next, du sa nåt där hmmm man kanske ska skicka iväg en test förfrågan i god Zilla anda

• junibrud2006

Sunshine - Jo man ska ju knappast räkna med att folk tackar nej. Tycker dock det är underligt hur vi kunde gå från 40 till 80...

• Bluebride2006

jaha, då är det bäst att man passar på att skriva något här :)

För mig går det rätt still. Har fått hem tiaran och jag har smått börjat med inbjudningskorten, men saknar lite papper som jag får handla efter att pengarna kommer.

• coolcat

Hej alla zillas!

Har haft fullt upp med jobb, bilförsäljning och tappra försök att byta lägenheten. Inte så mycket bröllopsplanering. Kan lyxa med att vi inte behöver nån transport eftersom vi kommer gå hand i hand från kyrkan de 50 metrarna till festlokalen

Däremot börjar jag fundera på om det inte börjar bli dags att fundera på musik, toastmaster och inbjudningskort...

• Next

Sunshine Girl: Det har jag faktiskt gjort! Man måste ju kolla för säkerhets skull. Jag är väl ingen Zilla

• lokatt

Next:
    du gifter dig om ca 8 månader... och har redan ansökt om hindrsprövning för skojs skull...? jo då, MAJOR 'zilla

• Beachy

Hejsan!

Har inte varit inne på eran tråd tidigare, men känner att jag hör hemma här, Superzilla som jag är!

Vi gifter oss på stranden på Aruba i januari och det är det enda jag tänker på just nu (oh, vad konstigt).

Vågar för det mesta inte berätta för folk om mitt zillabeteende för de brukar inte fatta någonting, inklusive min blivande.... Han har i alla fall sagt att så länge jag är glad så är han glad. Yes, jag får göra som jag vill.....

Ett exempel på mitt beteende är att jag fick veta att de har blå servetter på restaruangen vi skall ha middagen på. Och blått passar inte alls in i "vårt" färgschema för bröllopet, så nu har jag köpt linneservetter (billigt faktiskt på IKEA-jag kan om jag vill...) som skall färgas i rätt rosa nyans!!!

Har inte gått igenom alla inlägg, men vill ha lite support för mitt beteende. Snälla, betätta om ert "normala" bröllopsbeteende så att jag vet att jag inte är ensam.....

• Sunshine Girl

Beachy, välkommen hit :D

Här inne är ditt beteende fullt normalt... Kolla på bara på Next so test beställde hindersprövning :D :D :D

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III