• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • lokatt

Idolf:
    huh? hur kan jag ha missat? har du mer info om den att ge mig? kanske kan vara ngt f mig också, även om jag är bridezilla nog att nästan vara klar...

• lokatt

och Sunshine...
    ska man vara på _det_ lilla viset så borde det här mao tekniskt sett vara nr IV elelr V... inte bara III.
    så det så! :-P

• Ängla

Hej hej nya tråden!

Jag har förhoppningar om att snart kunna uppdatera listan på mina små detaljer!

• idolf

anna lokatt
    På lördag 22/10 17.00 i Brage gallerian. Alexandras säljer biljetter och dom kostar 90kr har jag hört. Visning av bröllopskläder, blomsteruppsättningar, tårtår och dukningar.
    Imorgon ska jag försöka få tag på biljett, bara att hoppas att dom inte är slut.

• Sunshine Girl

anna lokatt, attans jag minns bara de andra två trådarna :(

GOD morgon alla Zillas!
    Idag är det 250 dagar kvar :D :D :D

• Sunshine Girl

Hörrni, hur ligger ni till med planeringen?
    Har ni bokat transport från kyrkan osv? Gjorde ni det ihop eller blir/blev det som i vårt fall att m2b ska fixa det? :)

• Jenny i England

God morgon brudar
    Jag hänger med i den här nya tråden också!

• junibrud2006

Godmorgon alla glada!

Vi har precis gjort ett byte i transport, så nu måste jag ringa ikväll och se att det fungerar. Måste dessutom ringa festlokalen och meddela att de tidigare 40-talet inbjudna gästerna nu uppgår till 80 stycken. Dock kommer väl inte alla, men ändå...

• lokatt

bokat transport till & från kyrkan? nix. min faster skulla kolla upp möjligheten för oss att åka släde sista biten från kyrkan till festen (alla 8 km i feb kan bli lite vidrigt) men jag har inte hört ngt mer. dags att göra en koll med henne mao.
    skulle den planen spricka så är det den blivandes jobb att komma på en reservplan. fast ärligt talat så är jag inte så kinkig i det fallet. kan helt klart tänka mig att lifta med fotografen upp...
    min avdelning är att se till att vi tar oss mellan skönhetssalongen & fotostudion, samt från studion till kyrkan. ska bli intressant det med.

• lokatt

och jo: idag fick vi hem vår godkända hndersprövning!

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III