• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • _sus_

hej brudar jag är tillbaka (hmmm igen..)

jag är på...

Uppdatering:

Vingottning den 28 oktober hemma hos Sunshine (alla tar med egen dryck )
    Deltagare:
    1. Sunshine Girl
    2. junibrud 2006
    3. anna lokatt
    4._sus_ (åker ingen stans :D )
    5. annaglitter vill, vill, vill (hoppas hon kan)
    6. micropop
    7. pinkhippo (ej helt klart än, hoppas)
    8. coolcat (förhoppningsvis)
    9. lilla-Angelina
    10. Aug-sep 2006
    11. Here comes the bride!
    12. lilltrolle
    13: Nompan (ej helt klart men kanske)
    14. Sweety

• _sus_

sunshine:
    tur du har härliga soffor som rymmer oss alla :D

Beachy :
    jag har gått ner 5 kg på 11 DAGAR. sen 2 till på nån månad sen i mitten på juli. jag håller fortfarande samma vikt som jag gått ner till. dina 15 kg kan du gå ner, kommer du på vingottar kvällen kan jag berätta mer.
    jag var aldrig hungrig och inte heller sugen på sötsaker...

sååå mina zillor var är ni ikväll???
    själv har man varit till leksand fram å tillbaka med skolan så nu e jag helt slut.. bara massa pluggning kvar..

nu har vi i alla fall talat om för alla "gamlingar" i min andra halvas släkt så nu känns allt bra. annars så e det lugnt..

katten: behöver bra tyg... *hjälp* ;)
    jag eju inte miljonär så jag måste avså från siden carlssons härliga tyger...

• junibrud2006

Sus - vad duktig du är! Men en sådan metod skulle aldrig fungera för mig. Olika det där...!

Själv har jag varit och tränat ikväll. Snart dags att gå och sova...

• _sus_

junibrud 2006:
    metod o medot jag har gjort ett hopplock av olika saker.. fungerar bra..

• Beachy

-sus-
    Vingottarkväll låter ju bra, men passar inte så bra ihop med min diet...
    Antar att ni alla bor i Stockholmsområdet? Tyvärr kan jag inte den 28, men det kanske blir någon mer myskväll man kan vara med på?

Berätta vad du gjort för att gå ner i vikt. Väldigt bra gjort av dig. Har så svårt att hålla mig ifrån sötsaker, men du verkar ha hittat en bra metod.

Vet att viktväktarna är det bästa, men just nu känns mitt liv lite för hektiskt att hinna med att gå på möten. Kör samma variant som junibrud2006 och hoppas att det kommer funka. Skall till gymmet om en lite stund faktiskt!

• junibrud2006

Ojoj... Måste bestämma mig nu om jag ska satsa på tåg hem nästa fredag kväll eller inte. Nu blir vi ju så många. Jättekul!

• lokatt

_sus_:
    jag tar med mina tygprover till Sunshine, junibruden ska ändå kolla på dem. hur låter det? och jag tycker ärligt att priserna på det jag köpte blev minst sagt humana... är det ngt du undrar över kan du ju alltid maila mig, annars tar vi det nästa fredag.

• _sus_

Beachy:

maila mig så kanjagge lite tips..
    aptit06@hotmail.com

katten:
    jag har panik... men kolla på dina prover kollar jag gärna på..
    jag letar på denver just nu, men jag hittar ingenting som är lite champange eller åt guld hållet.... *suck*
    jag kan å vill inte ha vitt.. jag blir så blek...

*längtar till vingottningen* :D
    jag börjar få abstinens av förlite bröllops prat.

vi har nu nästan helt och hållet bestämt inbjudningskorten (ej texten) och hur meny bladen ska se ut (ej text) :D :D

det börjar ta sig...

v

• _sus_

jag skriver verkligen som en kratta.... undra om ett glas vin kan fixa till stavnings problemet ;)

• lokatt

_sus_:
    ett par färgförslag, inte vita... kanske ngt som passar? isf kan du ju mer titta på tygproverna som för att kolla vad du gillar tygerna...
    (vad gäller charmeusen: den är så där jättehärlig, men passar kanske bäst till lite enklare plagg, dvs lite enklare designer)

silk charmeuse, champagne:
    www.denverfabrics.com/Merchant2/merchant.mvc&Store_Code=001&Product_Code=16308&Product_Count=&Category_Code=

silk charmeuse, warm sand:
    www.denverfabrics.com/Merchant2/merchant.mvc&Product_Code=16307&Category_Code=Si-ch&Product_Count=7

silk dupioni, pink champagne:
    www.denverfabrics.com/Merchant2/merchant.mvc&Store_Code=001&Product_Code=23083&Product_Count=&Category_Code=

silk dupioni, bridal pink:
    www.denverfabrics.com/Merchant2/merchant.mvc&Product_Code=10620&Category_Code=SIr-pink&Product_Count=2

silk dupioni, peach/white cross dye:
    www.denverfabrics.com/Merchant2/merchant.mvc&Product_Code=11984&Category_Code=SIr-pink&Product_Count=4

silk dupioni, seadpearl:
    www.denverfabrics.com/Merchant2/merchant.mvc&Product_Code=22532&Category_Code=YADsi-white&Product_Count=3

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III