• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • _sus_

sunshine:
    tillbaka idag?? vad svamlar du om..

alla brudar.. jag jobbar natt idag...... betyder att NI ska vara vakna med mig runt kl 22.oo... åååå så trevligt... kram på er ;)

• junibrud2006

BT försvann igår vid lunch och kom tillbaka idag vid 11. Alltså ett helt dygns abstinens!

• Sunshine Girl

ååååh, igen TACK _sus_ för tipset ang floristen! Jag ska ringa henne i veckan (tänkte bli lite piggare först )

Hmm idag är det bara 234 dagar kvar :D

• H & A

Kära Zillor...

Jag tror att det är dags!! Dags att inse fakta, kapitulera inför mig själv och er alla... jag har officiellt blivit en bridezilla!! hihi

Idag är det exakt 1 år och 1 månad kvar till den stora dagen!! Vad gör jag om dagarna när jag borde fokusera på jobbet, jo planerar och smider inför den stora dagen... drömmer om bröllop.

Blev riktigt sårad idag, när min mor (jag veeet att det var pga stress) tyckte att jag pratade om bröllopet hela tiden och vad jag vill ha och önskar.... hon kunde bara inte förstå!! "man kan ju gifta sig ändå, blir man inte gift om man inte har det o det etc"..

Jaja... kanske måste jag begränsa mig och dela med mig av mina "zilligheter" i detta forum...

Kramis en ledsen men lycklig Zilla

• Gable

H & A

Det är därför vi finns! Här kan du tjata dig blå om ditt bröllop, det gör vi alla

• Ängla

Jaha Zillor

Äntligen har Ängla och drömprinsen bestämt datum och plats, och det blev inte en siffra rätt

Oktoberbröllopet blir istället i April 06 och nu kunde man ju tro att jag skulle bli stressad av detta men nu när vi äntligen vet var vi vill vara har jag inga bekymmer i världen, känns det som... Kyrka och lokal fanns tillgängliga i april med och inbjudningarna är klara i huvet.

Så nu blir det till att ringa frissa och konditor i morn, kolla med de som ska sjunga i kyrkan till helgen och boka ett band i nästa vecka.. Hehe det blev så roligt nu när vi äntligen vet NÄR och VAR och det dessutom inte kommer dröja så länge tills dess!

• Ängla

ja just det, lite siffror då.

Förresten kvalificerar jag som Zilla när jag har så dålig framförhållning? Men om det blivit oktober 06 så¨hade det ju vart ganska Zilligt att börja planera våren 05, eller egentligen sen jag var typ två år

Lördagen den 29 april står jag brud (1 a majhelgen) i Huskvarna kyrka med efterföljande mingel på Slottsvillan www.slottsvillan.se/
    och middag och dans på Stockmakaren www.stockmakaren.se/

Jaha var är nu listan, ett tag sen jag såg den, letar och återkommer...

Sus, det vore jättekul om du kom & kolla i kyrkan, är ni hemma hos familjen är det ju inte speciellt långt i alla fall!

Hur ligger ni till i planeringen Zillor, jag som inte kan gotta mig med er & vin är lite nyfiken. Börjar allt falla på plats?

• Bluebride2006

Fler som är irriterad av att bt inte funkar så bra nu för tiden?

• annaglitter

Ängla
    det verkar jättefint! Vad roligt att ni bestämt er. Tänk vilken tur att du varit så förutseende och redan planerat allt

• _sus_

H & A
    välkommen.. tror du platsar bra....

sunshine:
    det var sååå lite.. tack själv för de lugnande orden *sliter mitt hår...*
    hon e toppen och om du vill planera buketten tidigt så är det inga problem.. hon tjatar ju på mig "redan" :D

så här ligger det till...
    min barndomskompis lika så frisörska ska åka till thailand, det är toppen hon gör det varje år. i nån månad.. men nu kanske hon ska stanna 1ÅR... *hjälp*
    så nu måsta jag hitta en reservplan. hon kommer bestämma hur hon gör i typ MARS.. det är hemskt.... inte bara pga uppsättning osv. hon är en av mina äldsta vänner...
    jajaja det löser sig *hjälp*

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III