• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • _sus_

överlycklig:
    jag frsökte hitta klänningen men lyckas inte , hur söker man??

• Överlycklig

Jag vet lite krångligt men jag ska försöka förklara...
    Klicka på min länk, gå in till vänster under Advanced sesrth,
    Category: Bridal Growns,
    Manufacturer: Venus
    Style #: 6473

Vänta, jag ska hämta min länk till min sida där har jag kläningen men i FEL färg..

• _sus_

överlycklig:
    tack, den är läcker..

• Ängla

- sus - mail är på väg misströsta inte det har varit så fullt upp här

Överlycklig, jag kan inte se nån klänning via länken (bara fina bilder från Mexico) men jag såg den på den ebridal, fast tyvärr syntes bara den med svarta detaljer (tror det var svart), i vilket fall ser den jättefin ut, passar perfekt till ert sommarbröllop. Jag skulle absolut våga köpa på internet! Jag vill gå ner rätt många kg till så när jag är halvnöjd är det inte säkert att det finns tid att beställa på nätet... HUr lång leveranstid är det på din klänning? Verkar vara ett bra pris!

• Överlycklig

10-12 veckors leverans.
    Kolla under bilder(7st) Tror jag att det står...

• idolf

Nu har det stått väldigt stilla i planerandet.. ska försöka ändra på det i helgen Håller på att bli smått tokig på min älskade sambo som inte gör det han ska (karlar är en könssjukdom :-P ), han skulle ha ringt på några fler lokaler så vi kan komma ock kika och hört av sig till fotografen. Känner att paniken är nära! Sen måste jag boka frissa också. Jösses!

• idolf

Skulle ju vara en sådan här i parantesen

• Ängla

Idolf jag känner igen det där, det finns ALL tid i världen ALLTID om min blivande får tycker till...

Lycka till med allt!

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III