• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • idolf

"Ska bara" är annars något han tycker om att säga

• Beachy

TAck överlycklig, nu känns det bra när jag är med på listan....

• Beachy

Jättefin klänning förresten!

• Sunshine Girl

Alla!

Har fått erbjudande på följande för zilla t-shirten. 300SEK styck och då är så klart inkl allt... Det var inga problem med att vi ville ha olika färger!
    Jag kommer helt klart att beställa min röda med svart t-shirt :D
    Kolla in hur den ser ut här: groups.msn.com/Sunshinespage/shoebox.msnw&PhotoID=112

Listan nedan vilka vill ha en zilla t-shirt?

Sunshine Girl - Svart tröja, röd zilla

• junibrud2006

Sunshine - Är inte du på träning??!

Klart man vill ha en Zillatröja! Är det vitt eller svart som gäller?

Listan nedan vilka vill ha en zilla t-shirt

Junibrud 2006 - ?? men troligen svart om det inte blir för mörkt för zillan, lila zilla

• lokatt

Listan nedan vilka vill ha en zilla t-shirt

Junibrud 2006 - ?? men troligen svart om det inte blir för mörkt för zillan, lila zilla
    anna lokatt - vit tröja, grön zilla (men inte namnet, bara b.i.-texten, ev "proud member of" ovanför)

• lokatt

och hjälp, hjälp, hjäääääälp!
    nu är det mindre än 14 veckor kvar. paniken kommer liksom inte krypande längre, den kommer joggande!

• junibrud2006

Junibrud 2006 - ?? men troligen svart om det inte blir för mörkt för zillan, lila zilla. ta bort namnet för mig med, precis som lokatten.
    anna lokatt - vit tröja, grön zilla (men inte namnet, bara b.i.-texten, ev "proud member of" ovanför)

• idolf

Ååh.. jag vill också ha tröja, men jag vet inte om jag har råd just nu. Hur och när sker betalning?

• Sunshine Girl

junibrud2006, har varit på träningen och det gick kanonbra! Vilken motivation!!!
    Tror nog att en lila zilla funkar jättebra också precis som de röda !

Ang betalning, jag tänkte att vi ser här vilka som vill ha en zilla tröja (vore bra om ni kunde skicka era Zilla bilder till mig ( june24_2@hotmail.com )så att jag kan skicka dem vidare...) sen så när jag vet antalet så ordnar vi med betalningen då.

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III