• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • lokatt

efter kollning av Sunshine lägger jag till:
    * valslektioner (januari)
    * hitta den perfekta platsen för vår utomhusfotografering, samt boka planeringsmöte m studiofotgrafen.

• Sunshine Girl

Då kanske jag ska lägga till vad vi har kvar att göra då...

* träffa floristen
    * genrep med enbart prästen i kyrkan (kommer att ske feb-mars)
    * genrep med hela brudföljet (dagarna innan)
    * Gå igenom detaljer med fotografen
    * Ordna transport för mig och tärnor till kyrkan
    * Transport från kyrkan (M2B's "uppdrag")
    * Beställa vigsel & festprogram
    * Beställa vigselringar - det är faktiskt sant!!! Vi har ännu inte hittat våra vigselringar :D

• Sunshine Girl

*muttrar* skulle vara en slutparantes inte en smiley...

• junibrud2006

I helgen skickar vi iväg beställningen på inbjudningskorten. Jippie! Har dessutom beställt hem passande frimärken som ligger och väntar...!

• Ängla

Junibrud2006 och ni andra som beställt inbjudningskort, vart har ni beställt dom ifrån och vad kostar det ca? Gärna länkar till bilder och webbsidor såklart!

• Next

junibrud2006: Vad för frimärken?

• Ängla

Sunshine Girl, jag tror jag skulle behöva dig som min bröllopskoordinator

Jag känner mig skräckslagen när jag ser din redasn avklaradlista... Å vi har snart bara 5 månader kvar! Hjälp borde jag bli stressad?

Sus hoppas du fick mitt mail förra veckan eller när det var. INte att det är nån brådis att du svarar alltså men ibland strular ju mailen...

• junibrud2006

Inbjudningskorten har jag beställt via Spira Kortdesign, www.spira-kortdesign.se. Mejlar gärna över en bild om du vill! Korten heter Ännu Doftar Kärlek och går i vitt med lila tryck och guldband. Frimärkena är En Doft av Kärlek med läckra närbilder av diverse blommor. Passar bra ihop!

• Bluebride2006

Lite OT, men den här morgonen har inte varit rolig. Kattungarna har varit så jobbiga och ställt till med så mycket ofog att jag bryter ihop, jag vill inget annat än att gråta just nu, dessutom har det rivit mig över mitt vänstra bröst, så det blir säkert fina ärr där sen. SUCK! Sen var jag tvungen att städa lite, för min pappa ska komma över, men nu när ungarna var så jobbiga, så orkar jag inte, det blir för mycket, min kille kan ju inte hjälpa till för han ska jobba. BLÄ.

Bröllopsplaneringen går trögt här, kan inte göra så mycket mer förrän man fått klartecken med kyrkan och lokalen.

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III